Gjest kan ikke noe for det, altså Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Hjelp meg, vær så snill! Jeg tenner så på griser, så jeg tror jeg er grisofil. Finnes det noen kur? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 LOL. Takk, jeg er helt slått ut av pedofilitråden. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Du er nok ikke den eneste. Ta en tur på vektforumet og du vil muligens finne likesinnede blant de mest bacongumlende lavkarbofanatikerne. Det er det jeg alltid har sagt om denne dietten: Før eller siden går det galt, eller i ditt tilfelle - for langt. 0 Siter
morsan Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Reis til et muslimsk land nå som julen nærmer seg!!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Du er nok ikke den eneste. Ta en tur på vektforumet og du vil muligens finne likesinnede blant de mest bacongumlende lavkarbofanatikerne. Det er det jeg alltid har sagt om denne dietten: Før eller siden går det galt, eller i ditt tilfelle - for langt. *Knegg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.