DOLemannen Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Virker 30 mg Truxal på kvelden (daglig) antipsykotisk? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Ikke alene, men det øker effekten av annen AP. I monoterapi regner en at førstegenerasjons lavpotente AP må opp i ca 300 mg for å få antipsykotisk virkning. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 15. november 2010 Forfatter Skrevet 15. november 2010 Ikke alene, men det øker effekten av annen AP. I monoterapi regner en at førstegenerasjons lavpotente AP må opp i ca 300 mg for å få antipsykotisk virkning. Ville du anbefale meg å stoppe på Truxal, for å teste om det er Truxalen eller økt dose Abilify som har ført til bedring? Er noen dager til jeg skal til behandler... så det vil jeg vel rekke da? 0 Siter
serenity777 Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Ville du anbefale meg å stoppe på Truxal, for å teste om det er Truxalen eller økt dose Abilify som har ført til bedring? Er noen dager til jeg skal til behandler... så det vil jeg vel rekke da? Du sier du funker bra på truxal og økt abilify, er det ikke da smart å fortsette på de? 0 Siter
DOLemannen Skrevet 15. november 2010 Forfatter Skrevet 15. november 2010 Du sier du funker bra på truxal og økt abilify, er det ikke da smart å fortsette på de? Tja, kanskje. Men hvis Truxalen ikke spiller inn, og det er den som gjør meg tung i kroppen dagen derpå, så vil jeg jo seponere den... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.