Gå til innhold

Han sier han vil vente

Anbefalte innlegg

Gjest whattodo223388
Skrevet

Hei, vi har vært sammen nå i fire måneder, vi har et avstandsforhold, og ser hverandre sjeldent. Når vi er sammen, og ligger på soffan og koser, og stemningen er der, sier han at han vil vente, "siden han har en avtale med seg selv som han vil klare". Jeg lurer på om dette her kan være sant, eller ligger det noe bak dette her? han får den stiv hver gang vi koser, og når vi skal til å gjøre det, så vil han ikke ha den inn. Han tenner meg utrolig mye, og alt er tilrette for at vi skal ha utrolig god sex. Men så skjer dette her. Kan det være at han er jomfru og er redd? Kan det være at han ikke vil? Er veldig frustrert over hva det kan være, og som sagt, jeg har spurt han og fikk et ganske merkelig svar.

Gjest verinoca
Skrevet

Synes du etter 4 mnd har rett til å få vite hva denne avtalen går ut på, dvs når utløpsdatoen er. Vil han vente til han er gift?

Gjest verinoca
Skrevet

Synes du etter 4 mnd har rett til å få vite hva denne avtalen går ut på, dvs når utløpsdatoen er. Vil han vente til han er gift?

Gjest måneland
Skrevet

Virker som om dere trenger å prate sammen om dette? Ofte pleier dette å hjelpe.

Gjest YotoHama
Skrevet

For meg høres dette ut som et tilfelle av prestasjonsangst. Har du noen gang fått ta på "den". Sett "den"... Mulig han har noen komplekser i forhold til kropp og nakenhet. Det kan være veldig øedleggende for sexlivet til en mann. Tydelig at han tenner på deg og har lyst til noe mer enn koz og klemz. Sover dere sammen når dere møtes? Start med lysene av, gå litt forsiktig frem i til å begynne med, hvis han fortsatt har en dum avtale med seg selv, kan jo du lage en avtale med han om å "GET THE F**** OUT OF THERE"

Gjest YotoHama
Skrevet

For meg høres dette ut som et tilfelle av prestasjonsangst. Har du noen gang fått ta på "den". Sett "den"... Mulig han har noen komplekser i forhold til kropp og nakenhet. Det kan være veldig øedleggende for sexlivet til en mann. Tydelig at han tenner på deg og har lyst til noe mer enn koz og klemz. Sover dere sammen når dere møtes? Start med lysene av, gå litt forsiktig frem i til å begynne med, hvis han fortsatt har en dum avtale med seg selv, kan jo du lage en avtale med han om å "GET THE F**** OUT OF THERE"

Skrevet

''Er veldig frustrert over hva det kan være, og som sagt, jeg har spurt han og fikk et ganske merkelig svar.''

Om du har fått et svar, så kommer vel ikke vi her noe nærmere enn det vil jeg tro. Det blir i tilfelle bare spekulasjoner. Prestasjonsangst, sykdomsangst, religiøse årsaker, dårlige erfaringer etcetc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...