Gjest dårlig tid eller for vanskelig? Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Er det riktig at flesteparten terapeuter kvier seg for å ta imot pasienter med personlighetsforstyrrelse? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Det vet jeg ikke, men hos oss synes de fleste at det er spennende. 0 Siter
Gjest venter på ledig nick Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Hvis de jobber i det offentlige, så har de ingenting de skulle ha sagt, da må de ta dem. De private kan være mere selektive. Det kan bunne i at de ønsker de mest friske pasientene, eller at de er redd for ansvaret de vil få som privatpraktiserende dersom pasienten bare følges opp av terapeuten og ingen andre instanser . I det offentlige så arbeider man som et team, og man har flere å rådføre seg med. Det har ofte ikke en privatpraktiserende. 0 Siter
Gjest ustabil ja Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Tror rusmisbrukere er mindre populære... Jeg har alltid hørt jeg er et "spennende tilfelle". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.