Gå til innhold

Tørre og satse når man er psykisk syk?

Anbefalte innlegg

Gjest this life is...
Skrevet

Jeg har perioder hvor jeg blir helt utslått, utmattet. Men så har jeg også perioder hvor jeg har energi nok til å gjøre noe fornuftig.

Dette er et stort problem for meg. Akkurat nå kunne jeg ha startet med noe som virkelig engasjerer meg, men klok av "skade" så vet jeg ikke om jeg tørr. For hva skjer når jeg blir liggende igjen? Jo, jeg må avlyse alle avtaler som jeg har gjort for kanskje 2 uker.

Jeg har likevel veldig lyst til å satse, pokker om jeg har lyst til å sitte her å vente på å bli syk?

Skrevet

Har det og slik, vanskelig å planlegge noe som helst. Gjør veldig mye når jeg har energi, men vet aldri når det snur. Håper på å få noe for det, kanskje du og skulle prøve det?

Skrevet

Skal du tenke slik vil du hele livet være forhindret fra å gjøre ting. Og det eneste som hindrer deg er hodet ditt. Go for it! Det er ingen krise å måtte avlyse avtaler pga sykdom om den skulle komme.

Gjest this life is...
Skrevet

Skal du tenke slik vil du hele livet være forhindret fra å gjøre ting. Og det eneste som hindrer deg er hodet ditt. Go for it! Det er ingen krise å måtte avlyse avtaler pga sykdom om den skulle komme.

Det er ikke det at jeg ikke har prøvd. Jeg har prøvd og prøvd i en periode på snart 10 år. Begynner å jobbe, dette går bra en liten stund, så går det rett på trynet. Nederlag på nederlag, kan man si.

Jeg har "influensa" 12 ganger i året, mens de fleste andre har det en til ingen.

Gjest the life is...
Skrevet

Har det og slik, vanskelig å planlegge noe som helst. Gjør veldig mye når jeg har energi, men vet aldri når det snur. Håper på å få noe for det, kanskje du og skulle prøve det?

Jeg bruker medisiner og går i behandling, men det virker som jeg blir sånn. Har fryktelig lyst til å starte med noe som fenger meg veldig. Kanskje burde jeg hoppe i det enda en gang?

Skrevet

Det er ikke det at jeg ikke har prøvd. Jeg har prøvd og prøvd i en periode på snart 10 år. Begynner å jobbe, dette går bra en liten stund, så går det rett på trynet. Nederlag på nederlag, kan man si.

Jeg har "influensa" 12 ganger i året, mens de fleste andre har det en til ingen.

Prøv igjen!

Skrevet

Jeg bruker medisiner og går i behandling, men det virker som jeg blir sånn. Har fryktelig lyst til å starte med noe som fenger meg veldig. Kanskje burde jeg hoppe i det enda en gang?

Ja, det er bare å stå på! Du må ikke gi deg iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...