Gå til innhold

Bilgal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usikker på rett forum,men prøver:

Er det bare jeg som elsker biler,eller er det helt vanlig blandt menn?Har eid ca 20-25 biler i løpet av ca 30 år.Har bare skrotet 2 av de.Har problemer med å skrote en gammel mazda 626 fra 1989.Den har gått 312 000 km,men funker bra enda,selv om jeg må bytte eksosanlegg.Den kostet meg 4000.Tar av skiltene i romjula,da jeg ikke vil betale for årsavgiften hvis jeg skal kaste den.Men det er en bra gammel bil.Får 1500 i vrakpant,kan ta ut batteri og vinterdekk,samt radio med cd.Saken er den at jeg liker bilen godt og synes det er kult med servostyring,4 el vinduer,tilltratt og hengerfeste.Det er sikkert galt av meg å tenke slik men jeg liker bilene mine bedre en min x-kone.Prisene varierer fra kr 4000-25 000.Kommer til å kjøpe min sønns gamle volvo for kr 5000 da han skal flytte til Oslo,og vil spare penger.

Han blir far i mars,og trenger sårt til noen slanter.Min Audi 100 2,3 5cyl med 136 hk vil jeg ikke selge heller ikke min Mazda 323f til 25 000.Den er fra 1996.Har andre menn det slik at de elsker biler høyere en sine slektninger?Har andre onkler og tanter,men de har jeg lite eller ingen kontakt med.Har også mange fettere og kusiner.Føler vel egentlig at jeg har en liten kjerne-familie,med bare meg selv og mine 2 barn.

Er jeg gal,eller bare bilgal?

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...