Gå til innhold

Hva er det som egentlig skjer?

Anbefalte innlegg

Gjest over the rainbow
Skrevet

Sånn 2-3 ganger i året opplever jeg å bli veldig syk. Mistenksom, tankekjør og veldig vondt inni meg. Blir på en måte "overgira" på tuppa og tenker bare katastrofer. Dette har jeg på en måte lært meg å takle.

Det som jeg imidlertid har problemer meg er at jeg føler nærvær av noe som jeg kan kommunisere med. Jeg får tegn om å gjøre sånn og sånn, har også dreid seg om selvmord og dette skremmer meg. Øynene til alle blir også sorte, nesten som en slags skrekkfilm. Når jeg blir sånn er jeg redd jeg kan ta livet mitt. Sist fikk jeg tegn om at jeg måtte gjøre en ting som kunne gått galt. Hva skjer neste gang?

Dette er jo noe jeg kan jobbe med når jeg, som nå, er friskere, men jeg vet ikke hva som kan gjøres?

Hvilken "oppskrift" kan brukes? Bruker AP og stemningsstabiliserende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...