Gjest winda Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Hvis man ikke har noe å klage over, så er man ikke helt frisk...er det noe som heter :-) 0 Siter
DOLemannen Skrevet 17. november 2010 Forfatter Skrevet 17. november 2010 Hvis man ikke har noe å klage over, så er man ikke helt frisk...er det noe som heter :-) Den tok jeg ikke. :-O 0 Siter
Gjest winda Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Den tok jeg ikke. :-O Ironi Dolemann :-) 0 Siter
DOLemannen Skrevet 17. november 2010 Forfatter Skrevet 17. november 2010 Ironi Dolemann :-) Forstår ironi, bare ikke når den blir for avansert! :-) 0 Siter
Gjest winda Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Forstår ironi, bare ikke når den blir for avansert! :-) Dette var kanskje litt avansert ironi ja . 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 - Jobber (attføringstiltak) 50% - Går turer så og si hver dag - Nesten sluttet med sukkerbrus - Går til terapi hver uke ''- Jobber (attføringstiltak) 50%'' Kjempebra! ''- Går turer så og si hver dag'' Dette er jo en enormt positiv endring i dagliglivet ditt :-) ''- Nesten sluttet med sukkerbrus'' Jeg er skikkelig imponert!!!!! ''- Går til terapi hver uke'' Du har jo virkelig tatt til deg mange av rådene vi har gitt deg, og gjort viktige og veldig positive endringer i hverdagen! Flott! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Jo, kan jo det, ikke uenig der... er bare vanskelig. Jeg liker dette, nemlig.. ''Jo, kan jo det, ikke uenig der... er bare vanskelig. Jeg liker dette, nemlig..'' Hmmmmm - du LIKER altså å gruble og (unnskyld at jeg sier det) sutre over ting i hverdagen som ikke er slik du skulle ønske det var. Jeg synes du skal droppe grupblingen og repeteringen av spørsmål - og heller fortsette på alt det positive du faktisk gjør nå (som jeg kommenterte over her) :-) 0 Siter
DOLemannen Skrevet 17. november 2010 Forfatter Skrevet 17. november 2010 ''Jo, kan jo det, ikke uenig der... er bare vanskelig. Jeg liker dette, nemlig..'' Hmmmmm - du LIKER altså å gruble og (unnskyld at jeg sier det) sutre over ting i hverdagen som ikke er slik du skulle ønske det var. Jeg synes du skal droppe grupblingen og repeteringen av spørsmål - og heller fortsette på alt det positive du faktisk gjør nå (som jeg kommenterte over her) :-) Liker det vel egentlig ikke i normal forstand, men, har så mye dødtid... er ikke bare bare å bruke det til konstruktive ting hele tiden heller... uten at jeg helt vet hvorfor! :S 0 Siter
Gjest husker ikke Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Liker det vel egentlig ikke i normal forstand, men, har så mye dødtid... er ikke bare bare å bruke det til konstruktive ting hele tiden heller... uten at jeg helt vet hvorfor! :S tenk på alle som ikke får svar på spørsmål fordi du kjeder deg..... 0 Siter
DOLemannen Skrevet 17. november 2010 Forfatter Skrevet 17. november 2010 tenk på alle som ikke får svar på spørsmål fordi du kjeder deg..... Jeg tror ikke det er sånn det fungerer. 0 Siter
Gjest Hmmm lurer... Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 - Jobber (attføringstiltak) 50% - Går turer så og si hver dag - Nesten sluttet med sukkerbrus - Går til terapi hver uke Kjempebra!! Føler du at disse tiltakene hjelper deg i riktig retning? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.