Gå til innhold

NHD: sykdomsfokus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ikke har noe å klage over, så er man ikke helt frisk...er det noe som heter :-)

Skrevet

Hvis man ikke har noe å klage over, så er man ikke helt frisk...er det noe som heter :-)

Den tok jeg ikke. :-O

Skrevet

Ironi Dolemann :-)

Forstår ironi, bare ikke når den blir for avansert! :-)

Skrevet

Forstår ironi, bare ikke når den blir for avansert! :-)

Dette var kanskje litt avansert ironi ja :).

Skrevet

- Jobber (attføringstiltak) 50%

- Går turer så og si hver dag

- Nesten sluttet med sukkerbrus

- Går til terapi hver uke

''- Jobber (attføringstiltak) 50%''

Kjempebra!

''- Går turer så og si hver dag''

Dette er jo en enormt positiv endring i dagliglivet ditt :-)

''- Nesten sluttet med sukkerbrus''

Jeg er skikkelig imponert!!!!!

''- Går til terapi hver uke''

Du har jo virkelig tatt til deg mange av rådene vi har gitt deg, og gjort viktige og veldig positive endringer i hverdagen!

Flott!

Skrevet

Jo, kan jo det, ikke uenig der... er bare vanskelig. Jeg liker dette, nemlig..

''Jo, kan jo det, ikke uenig der... er bare vanskelig. Jeg liker dette, nemlig..''

Hmmmmm - du LIKER altså å gruble og (unnskyld at jeg sier det) sutre over ting i hverdagen som ikke er slik du skulle ønske det var.

Jeg synes du skal droppe grupblingen og repeteringen av spørsmål - og heller fortsette på alt det positive du faktisk gjør nå (som jeg kommenterte over her) :-)

Skrevet

''Jo, kan jo det, ikke uenig der... er bare vanskelig. Jeg liker dette, nemlig..''

Hmmmmm - du LIKER altså å gruble og (unnskyld at jeg sier det) sutre over ting i hverdagen som ikke er slik du skulle ønske det var.

Jeg synes du skal droppe grupblingen og repeteringen av spørsmål - og heller fortsette på alt det positive du faktisk gjør nå (som jeg kommenterte over her) :-)

Liker det vel egentlig ikke i normal forstand, men, har så mye dødtid... er ikke bare bare å bruke det til konstruktive ting hele tiden heller... uten at jeg helt vet hvorfor! :S

Gjest husker ikke
Skrevet

Liker det vel egentlig ikke i normal forstand, men, har så mye dødtid... er ikke bare bare å bruke det til konstruktive ting hele tiden heller... uten at jeg helt vet hvorfor! :S

tenk på alle som ikke får svar på spørsmål fordi du kjeder deg.....

Skrevet

tenk på alle som ikke får svar på spørsmål fordi du kjeder deg.....

Jeg tror ikke det er sånn det fungerer.

Gjest Hmmm lurer...
Skrevet

- Jobber (attføringstiltak) 50%

- Går turer så og si hver dag

- Nesten sluttet med sukkerbrus

- Går til terapi hver uke

Kjempebra!! Føler du at disse tiltakene hjelper deg i riktig retning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...