Gå til innhold

Er jeg frisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tviler grundig på meg selv. Hadde utrolig mørke tanker noen dager, var energiløs..tror det varte ca en uke. Så sov jeg nesten ikke en natt, og følte meg våken og glad. "Jeg har det godt og er takknemlig" var tankene da. Samtidig presser det i hodet mitt, og det er vondt. Ser bra ut nå, for det sier folk til meg.

Jeg har mine tanker/tro, terapeuten ser at jeg ikke er psykotisk. Liker den terapeuten. Kunne være en an diagnose enn BP når en svinger, noen som vet hva?

Tror det begynner på s eller c. Har å gjøre med når en har masse energi, så ingen energi.

Begynner å tro at det er umulig å finne ut hva det er med meg, kanskje ingenting?

Kanskje det er normalt å ha det som meg?

Tror jeg er en gåte jeg, som ingen finner ut av.

Skrevet

Cyklotymi.

Du kan google litt på det og se om det stemmer med deg?

Høres ikke ut til at det er normalt å ha det sånn(men hva vet vel jeg(er BP))

Skjønner det med å føle seg som en gåte ingen finner ut av - sånn hadde jeg det for noen år siden også -før vi endte med bp(grunnet en kraftig opptur)

Håper du/dere finner ut av det for det er ikke godt å ha det sånn

Skrevet

Cyklotymi.

Du kan google litt på det og se om det stemmer med deg?

Høres ikke ut til at det er normalt å ha det sånn(men hva vet vel jeg(er BP))

Skjønner det med å føle seg som en gåte ingen finner ut av - sånn hadde jeg det for noen år siden også -før vi endte med bp(grunnet en kraftig opptur)

Håper du/dere finner ut av det for det er ikke godt å ha det sånn

Får lese om det ja, vil bare prøve lamictal jeg nå. Vet jeg ser frisk ut nå, ser det i speilet. Og når folk snakker om så bra jeg er i forhold til før, vil jeg holde på det. Det er sant. Mørket varte flere år en periode, trodde jeg skulle dø. Nå er det mørkt i perioder, har hatt manier også, det vet jeg.

Det er litt synd at ting tar tid, en vil jo ha det bra..best mulig. Terapeuten snakket om å velge seg fra virkeligheten i dag igjen, tror ikke det er et valg, håper ikke det. Det er så mye som foregår i meg, det synes ikke utenpå. Ikke før jeg blir så dårlig at jeg må krype, da ser folk redde ut og sier "Du er syk, du trenger hjelp". Så langt får det ikke gå.

Skrevet

Får lese om det ja, vil bare prøve lamictal jeg nå. Vet jeg ser frisk ut nå, ser det i speilet. Og når folk snakker om så bra jeg er i forhold til før, vil jeg holde på det. Det er sant. Mørket varte flere år en periode, trodde jeg skulle dø. Nå er det mørkt i perioder, har hatt manier også, det vet jeg.

Det er litt synd at ting tar tid, en vil jo ha det bra..best mulig. Terapeuten snakket om å velge seg fra virkeligheten i dag igjen, tror ikke det er et valg, håper ikke det. Det er så mye som foregår i meg, det synes ikke utenpå. Ikke før jeg blir så dårlig at jeg må krype, da ser folk redde ut og sier "Du er syk, du trenger hjelp". Så langt får det ikke gå.

om du har hatt manier, så har du bipolar lidelse type 1.

Skrevet

om du har hatt manier, så har du bipolar lidelse type 1.

Ok. Begynner å tro at jeg egentlig er frisk, at det er psykiatrien og den syke plassen jeg bodde på, som stemplet meg som syk. Fikk meg til å til slutt tro at jeg var syk, når jeg egentlig er frisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...