Gjest Fyllingdalen Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Det ble jeg spurt om av minpsykiatriske sykepleier. Kan jeg ta henne seriøst? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Jeg forstår at du stiller det spørsmålet. Min bekymring for gruppen er at det er så enorm (og alt for stor) spredning i deres kompetanse. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Nei - det er avgjort ikke noe SSRI i det hele tatt. Da kunne man like gjerne spørre om Cipralex var en blodtrykksmedisin. 0 Siter
rose23 Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Jeg forstår at du stiller det spørsmålet. Min bekymring for gruppen er at det er så enorm (og alt for stor) spredning i deres kompetanse. Jeg traff en turnuslege som spurte meg hva slags medisin Vallergan var... 0 Siter
Gjest winda Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Jeg forstår at du stiller det spørsmålet. Min bekymring for gruppen er at det er så enorm (og alt for stor) spredning i deres kompetanse. Hvorfor er det sånn da? Ulike skoler, går det på interesse? Jeg opplevde at en hjemmesykepleier skulle kutte ned på medisinene mine uten å snakke med legen. Hun mente at jeg ikke trengte den når jeg kunne prate istedet. Da tror jeg at jeg måtte ha pratet mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.