Gå til innhold

NHD: Er Truxal et SSRI?

Anbefalte innlegg

Gjest Fyllingdalen
Skrevet

Det ble jeg spurt om av minpsykiatriske sykepleier. Kan jeg ta henne seriøst?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg forstår at du stiller det spørsmålet.

Min bekymring for gruppen er at det er så enorm (og alt for stor) spredning i deres kompetanse.

Skrevet

Nei - det er avgjort ikke noe SSRI i det hele tatt. Da kunne man like gjerne spørre om Cipralex var en blodtrykksmedisin.

Skrevet

Min bekymring for gruppen er at det er så enorm (og alt for stor) spredning i deres kompetanse.

Jeg traff en turnuslege som spurte meg hva slags medisin Vallergan var...

Skrevet

Hvorfor er det sånn da? Ulike skoler, går det på interesse?

Jeg opplevde at en hjemmesykepleier skulle kutte ned på medisinene mine uten å snakke med legen. Hun mente at jeg ikke trengte den når jeg kunne prate istedet. Da tror jeg at jeg måtte ha pratet mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...