Gå til innhold

Selvinnsikt?

Anbefalte innlegg

Gjest Casamatta
Skrevet

Kan en psykopat ha snev av selvinnsikt? Eller er dette bare spill for galleriet og en del av spillet?

Skrevet

Jeg tenker det er et spill for galleriet.

Psykopater og narssissister er utpregete copycat'er. De kopierer andres adferd når de ser det fungerer - med en hensikt.

Gjest Casamatta
Skrevet

Psykopater og narssissister er utpregete copycat'er. De kopierer andres adferd når de ser det fungerer - med en hensikt.

Kan noen faktisk innse at de er psykopat? Hvis det er tilfelle, da er det jo ekstra skummelt...

Gjest Casamatta
Skrevet

Kan noen faktisk innse at de er psykopat? Hvis det er tilfelle, da er det jo ekstra skummelt...

Gjest Casamatta
Skrevet

Skrevet

De er jo ofte utrolig beregnende og manipulative. Men om de skjønner at de er psykopater fordi de er sånn - det tviler jeg sterkt på.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, en psykopat kan både ha selvinnsikt og vite at han en psykopat.

Gjest Casamatta
Skrevet

jøss, jeg som har gått med den viten om at det motsatte var tilfellet.

Kan psykopati behandles?

Skrevet

Kan psykopati behandles?

nei det kan ikke behandles

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kan psykopati behandles?

Nei, psykopati kan ikke behandles.

Om en intervenerer før de er 12 år, kan de få en mildere form.

Skrevet

Men i motsetning til andre drittsekker så kjennetegnes vel psykopaten av at h*n liker å sette folk opp mot hverandre og splitte dem? en drittsekk vil jo som oftes være like mye drittsekk mot alle, de har vel ikke de voldsommme svingningene i humøret og atferden`?

En psykopat nyter også makten og gleden psykopatien gir..

riktig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...