Gjest Casamatta Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Kan en psykopat ha snev av selvinnsikt? Eller er dette bare spill for galleriet og en del av spillet? 0 Siter
lealaus Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Jeg tenker det er et spill for galleriet. Psykopater og narssissister er utpregete copycat'er. De kopierer andres adferd når de ser det fungerer - med en hensikt. 0 Siter
Gjest Casamatta Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Jeg tenker det er et spill for galleriet. Psykopater og narssissister er utpregete copycat'er. De kopierer andres adferd når de ser det fungerer - med en hensikt. Kan noen faktisk innse at de er psykopat? Hvis det er tilfelle, da er det jo ekstra skummelt... 0 Siter
Gjest Casamatta Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Jeg tenker det er et spill for galleriet. Psykopater og narssissister er utpregete copycat'er. De kopierer andres adferd når de ser det fungerer - med en hensikt. Kan noen faktisk innse at de er psykopat? Hvis det er tilfelle, da er det jo ekstra skummelt... 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 De er jo ofte utrolig beregnende og manipulative. Men om de skjønner at de er psykopater fordi de er sånn - det tviler jeg sterkt på. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Ja, en psykopat kan både ha selvinnsikt og vite at han en psykopat. 0 Siter
Gjest Casamatta Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Ja, en psykopat kan både ha selvinnsikt og vite at han en psykopat. jøss, jeg som har gått med den viten om at det motsatte var tilfellet. Kan psykopati behandles? 0 Siter
miakami Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 jøss, jeg som har gått med den viten om at det motsatte var tilfellet. Kan psykopati behandles? nei det kan ikke behandles 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 jøss, jeg som har gått med den viten om at det motsatte var tilfellet. Kan psykopati behandles? Nei, psykopati kan ikke behandles. Om en intervenerer før de er 12 år, kan de få en mildere form. 0 Siter
Gjest Tul29 Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Ja, en psykopat kan både ha selvinnsikt og vite at han en psykopat. Men i motsetning til andre drittsekker så kjennetegnes vel psykopaten av at h*n liker å sette folk opp mot hverandre og splitte dem? en drittsekk vil jo som oftes være like mye drittsekk mot alle, de har vel ikke de voldsommme svingningene i humøret og atferden`? En psykopat nyter også makten og gleden psykopatien gir.. riktig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.