DOLemannen Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Kan jeg få ett råd, som skiller seg ut som det viktigste, for at jeg skal få et bedre liv og fungere bedre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Iverksett! Ikke still flere spørsmål før du har iverksatt minst fem av de gode råd du har fått av brukerne på DOL. 0 Siter
DOLemannen Skrevet 19. november 2010 Forfatter Skrevet 19. november 2010 Iverksett! Ikke still flere spørsmål før du har iverksatt minst fem av de gode råd du har fått av brukerne på DOL. Jeg mister helt oversikten, jeg... sannsynligvis har jeg iverksatt en del av dem, men vet ikke... Kanskje noen kunne sette opp en liste? Så kunne jeg velge! =P 0 Siter
Gjest det mener jeg Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Jeg mister helt oversikten, jeg... sannsynligvis har jeg iverksatt en del av dem, men vet ikke... Kanskje noen kunne sette opp en liste? Så kunne jeg velge! =P Nei, det er viktig at du tar fatt på slikt selv. 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Jeg mister helt oversikten, jeg... sannsynligvis har jeg iverksatt en del av dem, men vet ikke... Kanskje noen kunne sette opp en liste? Så kunne jeg velge! =P Du kan sette opp en liste selv, da har du noe nyttig å foreta deg i dag og så kan du selv foreta prioriteringen ut fra dine egne ønsker og behov. 0 Siter
Gjest Just do it! Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Nå har du fått ett godt råd fra NHD. Nå gjelder det å følge det. 0 Siter
rose23 Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Begynn med å lese de sikkert hundrevis av rådene du allerede har fått, skriv ned de du har mest tro på og sett i gang. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Jeg mister helt oversikten, jeg... sannsynligvis har jeg iverksatt en del av dem, men vet ikke... Kanskje noen kunne sette opp en liste? Så kunne jeg velge! =P ''Kanskje noen kunne sette opp en liste? Så kunne jeg velge! =P'' Trenger du hjelp til å tørke deg i rævva også? :-) Jeg bare tuller Dolemann, men ser du ikke selv hvor uselvstendig dette blir? Du klarer å sette opp en liste. Dolerne kan ikke leve livet for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.