Gå til innhold

Circadin

Sool1365380740

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Nå har jeg fått enda en resept,denne gangen på circadin. Jeg har brukt sobril for å få sove allt for lenge nå,ligger våken hele natten om jeg ikke tar. Leser at denne medisinen er ment for folk over 55 år,jeg er 29. Beklager å måtte spørre hær men er skeptisk av meg.Er dette noe for meg? Sliter med depresjon og angst.Går på venlafaxin 225 mg. Blir så usikker på disse medisinene spesiellt siden jeg fikk skrevet ut xanor ved første legetimen,noe jeg nekter å ta. Håper på svar.

Gjest circadin (feil??)
Skrevet

Jeg fikk Circadin for rundt ett halvår siden - er "bare" 28.

Ting som står på pakningsvedlegget er stort sett veiledende info.

Om det er noe for deg vet jeg ikke - prøv, da finner du det ut. Ja enkelt å si, men er det ikke sant da.

Lykke til med søvnen Uten Sobril :-)

Gjest Lizzenja
Skrevet

Jeg fikk først Circadin 2mg., men merket ikke nok effekt. Prøvde deretter Melatonin 3 mg., og blir trøtt/får faktisk sove av den. Men viktig å legge seg straks man har tatt den, den virker fort - og venter man for lenge da - er det fort at søvnen uteblir.

Lykke til fra meg også - søvn er VIKTIG!! :)

Skrevet

Hei!

Både mine sønn på 10 og jeg bruker circadin.

Det brukes av mange for mye forskjellig, selges uten resept feks i USA og andre steder, naturlig søvnhormon og brukt også mot Jet Lag. (melatonin)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...