Gå til innhold

Ultra rapid cycle:Bipolar?

Anbefalte innlegg

Gjest Bipolar type 1?
Skrevet

Eller kan man ha ultra-ultra rapid cycling om man er positiv og glad på formiddagen og deprimert på ettermiddagen?

Det hjelper ofte med en lur på maks 60 min.Hva har man da om humøret kommer tibake om kvelden? Ultra-ultra-ultra rapid cycling?

Skrevet

bipolare depresjoner pleier være verst om morgenen og letne litt på kvelden

Skrevet

Hvis dette altid er tilfelle må jeg stille spørsmålstegn ved min diagnose!Jeg er bare tung i hodet på formiddagen,altså når jeg vpkner kl 12.00.Etter kaffe og mat føler jeg meg noe mer våken.

Skrevet

Hvis dette altid er tilfelle må jeg stille spørsmålstegn ved min diagnose!Jeg er bare tung i hodet på formiddagen,altså når jeg vpkner kl 12.00.Etter kaffe og mat føler jeg meg noe mer våken.

Hvis din diagnose er bipolar 1, er den riktig så lenge du har hatt en eneste mani i hele ditt liv eller flere.

Gjest mener jeg
Skrevet

Om du har hatt en eneste mani i livet er du bipolar 1 for resten av ditt liv, men det betyr ikke at du ikke kan være frisk i perioder eller stabilisert helt på medisiner. Man kan selvsagt ha flere llidelser samtidig, komorbiditet kalles det.

Skrevet

Jeg er bare "tung i hodet" fra jeg våkner kl 12 og ca 2 trimer.Føler absolutt "ingen ting" men jeg kan vel også være "stabilisert på medisiner"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...