Gjest Bipolar type 1? Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Eller kan man ha ultra-ultra rapid cycling om man er positiv og glad på formiddagen og deprimert på ettermiddagen? Det hjelper ofte med en lur på maks 60 min.Hva har man da om humøret kommer tibake om kvelden? Ultra-ultra-ultra rapid cycling? 0 Siter
miakami Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 bipolare depresjoner pleier være verst om morgenen og letne litt på kvelden 0 Siter
Gjest BP1 Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 bipolare depresjoner pleier være verst om morgenen og letne litt på kvelden Hvis dette altid er tilfelle må jeg stille spørsmålstegn ved min diagnose!Jeg er bare tung i hodet på formiddagen,altså når jeg vpkner kl 12.00.Etter kaffe og mat føler jeg meg noe mer våken. 0 Siter
miakami Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Hvis dette altid er tilfelle må jeg stille spørsmålstegn ved min diagnose!Jeg er bare tung i hodet på formiddagen,altså når jeg vpkner kl 12.00.Etter kaffe og mat føler jeg meg noe mer våken. Hvis din diagnose er bipolar 1, er den riktig så lenge du har hatt en eneste mani i hele ditt liv eller flere. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Om du har hatt en eneste mani i livet er du bipolar 1 for resten av ditt liv, men det betyr ikke at du ikke kan være frisk i perioder eller stabilisert helt på medisiner. Man kan selvsagt ha flere llidelser samtidig, komorbiditet kalles det. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 26. november 2010 Skrevet 26. november 2010 bipolare depresjoner pleier være verst om morgenen og letne litt på kvelden Jeg er bare "tung i hodet" fra jeg våkner kl 12 og ca 2 trimer.Føler absolutt "ingen ting" men jeg kan vel også være "stabilisert på medisiner"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.