DOLemannen Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 NHD har tidligere sagt at om den sosiale angsten blir sterk nok, så begynner den å gli over i paranoia. Jeg har en blanding av sosial angst og paranoia. Men jeg oppfatter ikke den sosiale angsten min som sterk. Er dette da mulig? 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Paranoiaen har vel noe med din schizotyp diagnose å gjøre.. 0 Siter
Gjest life is what you make it, dont you hate it? Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 kanskje du er paranoid, fordi du er selvopptatt? Du dyrker din evige søken etter svar, om hvorfor du er som du er. Du kan kun bli fri når du skjønner du ikke kan få noe svar. 0 Siter
Svimern Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 kanskje du er paranoid, fordi du er selvopptatt? Du dyrker din evige søken etter svar, om hvorfor du er som du er. Du kan kun bli fri når du skjønner du ikke kan få noe svar. Mener du at å søke svar er det samme som å være selvopptatt?? Tror du må ha ordlagt deg dårlig eller feil her, alternativt har jeg feil forståelse av ordet selvopptatt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.