Gjest skummelt ja Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Hvordan kan man vite at noen har fått KOLS? Hvordan begynner det? Holder det med røntgenbilder for å finne det ut? Kan tungpustethet og piping i brystet være kuldebetinget? Når vanlige astmamedisiner ikke hjelper mot tungpusthet, bare på piping i brystet, kan det være KOLS? Er svært bekymra nå. FInnes det flere typer KOLS? Hvilke er i så fall farligst? Skriver for noen jeg kjenner, som jeg er bekymret for. Går det an å stoppe KOLS med medisiner og røykeslutt? Og trening? Vedkommende sliter psykisk og røyker for mye. Har nettopp flytta til en mye kaldere landsdel. Vet at det ikke er korrekt å spørre om det her inne, men håper noen har svar... 0 Siter
frosken Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Hvis vedkommende plages med dette, så synes jeg han skal oppsøke sin fastlege og be om å bli vurdert. Røkeslutt hjelper i forhold til forverring av kols. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.