Gå til innhold

bestille en venn på Internet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om nhd har noen formening om hva de to mennene på dette programmet lider av?

De har begge hvert sitt forhold til kvinner som er annerledes, da de jo har bestilt sine over Internet. Jeg har selv sett dokumentaren, samt en fin film om emnet basert på intervjuer med disse og noen andre menn. Den heter "Lars en the Real Girl".

Det er heller ikke slik at de alle har sex med sine dukker, dukkene er deres venner som de behandler enten som bare en god venn eller en kone.

Min mann ler av dette, men jeg registrerte at begge mennene tar en ASQ-test, er det noe som kan virke aspergerisk ved disse eller lider de av noe annet?

Jeg ler ikke av dette som min mann gjør, jeg skjønner at når man syns vanlige mennesker er vanskelige at dette kan være en løsning for noen. Min mann syns bare de er "gærne".

http://channel.nationalgeographic.com/series/taboo/4599/Overview#tab-Videos/07758_00

Skrevet

Veldig spesielt. Rart at man kan trives med å aldri få respons på noen ting. Blir ingen krangling da. :-)

Skrevet

Veldig spesielt. Rart at man kan trives med å aldri få respons på noen ting. Blir ingen krangling da. :-)

''Blir ingen krangling da. :-)''

Det må jo være en fordel ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...