Gå til innhold

Ønsker å klare meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner å ha benzo, virkelig. Vet ikke om jeg har angst, men mye jeg ikke takler, f.eks sosiale sammenhenger. Og i dag på butikken ble jeg plutselig kvalm og veldig veldig trøtt, trodde jeg skulle segne om. Da jeg kom hjem, la jeg meg og utrolig nok sov jeg litt. (sover aldri om dagen)

Tenkte "Har vel fått inn energier jeg ikke tålte, noe som hang igjen på butikken. Merker at jeg får det slik ofte, kan det være forvarsel på depresjon?

Ikke si psykose, vet at det ikke er det. Føles veldig fysisk, energier farer gjennom kroppen, og det dunker i ulike kroppsdeler. Finnes medisiner for dette?

Tenker på julen, vil ikke flate helt ut da. Hva bør jeg gjøre?

Gjest mener jeg
Skrevet

''Tenkte "Har vel fått inn energier jeg ikke tålte, noe som hang igjen på butikken. Merker at jeg får det slik ofte, kan det være forvarsel på depresjon?

''

Vet ikke hvorfor du utelukker psykose. Dette høres ut som nærpsykose eller psykose, og da er antipsykotika medisinen.

Man får ikke inn energier. Det er psykosetenkning.

Skrevet

''Tenkte "Har vel fått inn energier jeg ikke tålte, noe som hang igjen på butikken. Merker at jeg får det slik ofte, kan det være forvarsel på depresjon?

''

Vet ikke hvorfor du utelukker psykose. Dette høres ut som nærpsykose eller psykose, og da er antipsykotika medisinen.

''Vet ikke hvorfor du utelukker psykose.''

Fordi terapeuten min sa "Du er ikke psykotisk eller deprimert".

Og jeg ser veldig frisk ut, og jo jeg er var for energier og stemninger. Har vært det hele livet, er sensetiv og slik er jeg bare. Trenger det være så galt?

Skrevet

''

''antipsykotika medisinen. ''

En får ikke det uten grunn, spesielt ikke når terapeuten sier jeg ikke er psykotisk.

Gjest mener jeg
Skrevet

Forteller du terapeuten din om disse tingene her da? Grundig og ærlig, inngående?

Skrevet

Forteller du terapeuten din om disse tingene her da? Grundig og ærlig, inngående?

Vi holder på å bli kjent. Er så mange i Norges land plaget psykisk?

Hadde du sagt det samme til prinsessa som til meg?

Og folk kan ha angst uansett, depresjon og. Det kan healere få, det kan klarsynte få. Vil forstå meg selv, noen sier det er sykt men andre ikke. Det har nok noe med hvem som ser, hvilke tro og verdier de har. Skal slutte å skrive om det her ;-)

Gjest mener jeg
Skrevet

Vi holder på å bli kjent. Er så mange i Norges land plaget psykisk?

Hadde du sagt det samme til prinsessa som til meg?

Og folk kan ha angst uansett, depresjon og. Det kan healere få, det kan klarsynte få. Vil forstå meg selv, noen sier det er sykt men andre ikke. Det har nok noe med hvem som ser, hvilke tro og verdier de har. Skal slutte å skrive om det her ;-)

''Hadde du sagt det samme til prinsessa som til meg?

''

Dette handler ikke om din tro, men om ditt funksjonsnivå sett i sammenheng med din tro. Om prinsessen sliutter å fungere ville jeg absolutt sagt det samme til henne. Jeg tror du skal være ærlig med terapeuten din og ikke unngå disse tingene som du vet mange terapeuter stempler som "psykotiske". Først da finner du ut om det er noe sykt over dette eller ikke.

Der er ingen energier på butikken som gjør en syk.

Skrevet

''Hadde du sagt det samme til prinsessa som til meg?

''

Dette handler ikke om din tro, men om ditt funksjonsnivå sett i sammenheng med din tro. Om prinsessen sliutter å fungere ville jeg absolutt sagt det samme til henne. Jeg tror du skal være ærlig med terapeuten din og ikke unngå disse tingene som du vet mange terapeuter stempler som "psykotiske". Først da finner du ut om det er noe sykt over dette eller ikke.

Der er ingen energier på butikken som gjør en syk.

''Der er ingen energier på butikken som gjør en syk.''

Ikke bare på butikken men overalt. Det har mye med tro å gjøre, har du sett på åndenes makt?

Der kan de få fysiske smerter, det er energier det og...som henger igjen. Slik jeg ser det er alt energi. Jeg har vært ganske ærlig, men en kan se om noen er psykotisk sant?

Har vært så dårlig før, kan ikke sammenlignes med dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...