Gjest Tul29 Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Jeg bruker ofte denne sladreboka for å finne ut mer om legene, alder, kvalifikasjoner, spesialisering osv. Jeg har lest at det vurderes å legge ut en nettbasert versjon. Jeg stusset over at det sto at ''legene skal selv få lov til å bestemme hva som skal stå der'' Jeg trodde det var en selvfølge. Eller tenker de da på private forhold? Hva sier datatilsynet om dette? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Fakta som legges ut må selvsagt være korrekt. Det er frivillig om en i det hele tatt vil være med og også hvilke fakta som legges ut. 0 Siter
Gjest Tul29 Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Fakta som legges ut må selvsagt være korrekt. Det er frivillig om en i det hele tatt vil være med og også hvilke fakta som legges ut. Men da er det vel unødvendig å poengtere at de de selv skal bestemme hva som skal stå der? Ellers er det jo fort gjort å få oppført en unge en ikke har visst om 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Men da er det vel unødvendig å poengtere at de de selv skal bestemme hva som skal stå der? Ellers er det jo fort gjort å få oppført en unge en ikke har visst om Hvis du tok bort alt unødvendig som sies og skrives, ville det bli fredelig stille og god sider i avisen. Bibliotekene ville få god plass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.