Gå til innhold

Togli


bibben

Anbefalte innlegg

Hei Togli,

Du blir kanskje litt overrasket over å få en hilsen fra meg, men jeg tenker på deg nesten hver dag :o)

Med sjanse for å huske helt feil, så mener jeg det var deg som kom med et fantastisk råd for noen tid siden.

Du kom med et supernyttig tips vedr. deodoranter for oss som har hatt et svetteproblem.

For meg har det vært så "stort" at jeg lenge vurderte operasjon. Fordi jeg jevnt over sliter med mye "skrekk-og-gru-tenkning" så blir liksom ikke svetteproduksjonen mindre for å si det slik.

Men med dine tips har jeg opplevd en revolusjon som har betydd virkelig mye for meg.

I tillegg til at jeg ikke lenger er gjennomsvett og må skifte i løpet av dagen, så ødelegger jeg heller ikke klærene mine slik jeg har gjort siden tenårene.

Hvis det ikke var deg som kom det tipset, så har du i alle fall fått æren for det i min bevissthet!

Med ønsker om en god søndag sender jeg en håndfull takksigelser over eteren.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så utrolig koselig da :)))

..og veldig kjekt å få en slik tilbakemelding! :-D

Datra mi er også helt avhengig av denne deodoranten.. Problemet nå er at den er ute av apotekene fram til jul, og hun har gått tom :-/

Toppa på deodoranten er dårlig og det har også vi erfart, så den ble tatt ut av produksjon for å få forbedringer - så sørg for at du har nok fram til jul ;)

Takk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva tipset handlet om? :-)

Du kan lese svaret mitt til "bibben" :)

Deodoranten inneholder kun aluminiumsklorid (?) tror jeg og skal påføres ved leggetid f.eks. en gang i uka.. De andre dagene bruker man vanlig roll on. Denne deodoranten motvirker kraftig svette i armhulen.. Datteren min på tretten har aldri vært plaga med svettelukt, men hun ble alltid så våt under armene, så hun nekta å ha på tettsittende gensere osv.. Nå er problemet altså løst :)

Spør på apoteket - de vet hva du vil ha :)

Stop 24 er en annen god deodorant, men den hjalp ikke nevneverdig på datteren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transpira-Tora

Du kan lese svaret mitt til "bibben" :)

Deodoranten inneholder kun aluminiumsklorid (?) tror jeg og skal påføres ved leggetid f.eks. en gang i uka.. De andre dagene bruker man vanlig roll on. Denne deodoranten motvirker kraftig svette i armhulen.. Datteren min på tretten har aldri vært plaga med svettelukt, men hun ble alltid så våt under armene, så hun nekta å ha på tettsittende gensere osv.. Nå er problemet altså løst :)

Spør på apoteket - de vet hva du vil ha :)

Stop 24 er en annen god deodorant, men den hjalp ikke nevneverdig på datteren min.

Åja, Aluminiumklorid. Uff, på meg klør den så grusomt at jeg ikke får sove. Må alltid opp i 2-tida og vaske det vekk, og blir rød og sår. Yerka er like ille. Stop 24 og Vichy 48 t funker sånn passe.

Eneste jeg ikke har prøvd er sånn "krystall-stein"... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, Aluminiumklorid. Uff, på meg klør den så grusomt at jeg ikke får sove. Må alltid opp i 2-tida og vaske det vekk, og blir rød og sår. Yerka er like ille. Stop 24 og Vichy 48 t funker sånn passe.

Eneste jeg ikke har prøvd er sånn "krystall-stein"... :-(

Huff da..... prater med datra mi nå..Hun sier at hun tar den på når hun legger seg og da sover hun og merker ikke kløen (hun sover tungt!) ;)

Hva med å bruke en fet krem under armene (og man skal ikke være nybarbert) før du tar på roll on?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da..... prater med datra mi nå..Hun sier at hun tar den på når hun legger seg og da sover hun og merker ikke kløen (hun sover tungt!) ;)

Hva med å bruke en fet krem under armene (og man skal ikke være nybarbert) før du tar på roll on?

Ha - ha! Trodde det stod: "...prater med dama mi nå..."

Jeg leste det samme tre ganger, før jeg så ordet "datra".

Visste jo at du er litt på jakt, men hadde ikke fått med meg at du hadde fått deg dame :-)

Ble litt forvirra, men det var bare linsene mine som sviktet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha - ha! Trodde det stod: "...prater med dama mi nå..."

Jeg leste det samme tre ganger, før jeg så ordet "datra".

Visste jo at du er litt på jakt, men hadde ikke fått med meg at du hadde fått deg dame :-)

Ble litt forvirra, men det var bare linsene mine som sviktet :-)

Haha :))

Jeg tror jeg har funnet ut at jeg er veldig hetero ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva tipset handlet om? :-)

Hei du med det kule nicket! ... tok et ekstra sekund før jeg catchet det... :o)

Rådet var som følger:

Hver morgen bruker du Vichy deodorant 48H

Hver kveld brukes Stop 24, roll-on

Begge deler får du på apoteket.

Jeg håper dette funker like bra for deg som det har gjort for meg!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva tipset handlet om? :-)

Sorry...jeg var visst litt rask på labben. Jeg ser at du har forsøkt nettopp det jeg foreslår tidligere og uten effekt. Jeg så heller ikke før nå at du har fått svar fra togli.

Håper du finner en annen god løsning som funker for deg.

God kveld fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så utrolig koselig da :)))

..og veldig kjekt å få en slik tilbakemelding! :-D

Datra mi er også helt avhengig av denne deodoranten.. Problemet nå er at den er ute av apotekene fram til jul, og hun har gått tom :-/

Toppa på deodoranten er dårlig og det har også vi erfart, så den ble tatt ut av produksjon for å få forbedringer - så sørg for at du har nok fram til jul ;)

Takk igjen :)

Hei igjen togli!

Jeg har vært på et apotek i dag og sjekket beholdningen av både Vichy og Stop 24. Der hadde de fulle hyller for å si det slik. Damen der kunne også fortelle at det bare er visse kjeder som går tom i blant. Jeg var på et av Sykehusapotekene.

Håper dere finner et apotek som har flere igjen :o)

Beste hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen togli!

Jeg har vært på et apotek i dag og sjekket beholdningen av både Vichy og Stop 24. Der hadde de fulle hyller for å si det slik. Damen der kunne også fortelle at det bare er visse kjeder som går tom i blant. Jeg var på et av Sykehusapotekene.

Håper dere finner et apotek som har flere igjen :o)

Beste hilsener fra

Men det er den andre typen jeg leter etter... hva heter den igjen? Skrev det i et annet innlegg i denne tråden her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er den andre typen jeg leter etter... hva heter den igjen? Skrev det i et annet innlegg i denne tråden her ;)

Jeg har bare erfaring med dem du anbefalte opprinnelig, altså for lenge siden...sorry...

Jeg er tydeligvis heldig som tåler disse deodorantene, og jeg bruker faktisk Stop 24 hver kveld uten at huden irriteres!

Selvom deodorantene koster en liten formue, så sparer jeg mye nå som jeg ikke ødelegger klærne lenger.

Ha en fin kveld :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...