tjohei Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Mennesker som har lett for å bli motløse og passive og som leder dem ut i uføre, dvs. at de ikke greier å reise seg på egen hånd, er dette sykdom, latskap eller bare en personlighet? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Det er ikke mulig å svare på slikt med en kort setning, men det kan være en kombinasjon av alle disse faktorene. Et menneske som er langt nede og reiser seg opp trenger en styrke. Noen har mer av den andre, og noen ganger kan det være en umenneskelig styrke som trenges. 0 Siter
tjohei Skrevet 21. november 2010 Forfatter Skrevet 21. november 2010 Det er ikke mulig å svare på slikt med en kort setning, men det kan være en kombinasjon av alle disse faktorene. Et menneske som er langt nede og reiser seg opp trenger en styrke. Noen har mer av den andre, og noen ganger kan det være en umenneskelig styrke som trenges. Ja, da regner jeg du mener medisin? Når man har det slik år etter år, lurer jeg på om det kan være sykdom eller personlighet. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Ja, da regner jeg du mener medisin? Når man har det slik år etter år, lurer jeg på om det kan være sykdom eller personlighet. Jeg tenkte ikke medisin, men medisin kan hjelpe. Et menneske med styrke vil heller ha muligheter til å komme seg ut av en ond sirkel enn en annen "svakere" person. Utover det synes jeg det er vanskelig eller umulig å vite hva som er hva når og hvor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.