Gå til innhold

Borte vekk fra hodet mitt

Anbefalte innlegg

Gjest Hukommelsestap
Skrevet

Når jul nærmer seg får jeg en ekkel følelse, er redd noe skal gå galt. Har hatt fine juler meg og familien min, og ungene gleder seg til hver jul. Det er godt, vi har gode tradisjoner.

Kom til å tenke på hvordan julen var i min barndom, prøve å huske hva vi spiste og hva som var den beste gaven jeg har fått. Husker ingenting, prøvde å huske hvor langt tilbake jeg kan huske. Det må bli når jeg var tenåring. Har tidligere blitt tipset om å se på bilder, har lyst å huske livet mitt.

Vet det er over, at det er nå som teller. Men det plager meg litt å ikke huske noe, tror jeg husker fra bildene jeg har sett. Men ellers er alt svart, borte vekk. Har slitt psykisk så lenge jeg kan huske, altså tenårene. Har jeg fortrengt alt?

Hva kan jeg gjøre for å huske?

Eller skal jeg slutte å tenke på det?

Gjest Hukommelsestap
Skrevet

Kan man være psykotisk en hel barndom, og ikke huske noe av det?

Begynner å tro jeg er gal.

Skrevet

Glem alt sammen og lev livet nu!

Husker ingenting jeg heller,men jeg gidder ikke lenger å bruke alle mine krefter på ingenting!

Det jeg ikke vet,har jeg ikke vondt av.Kan hende det ikke skjedde noe som helst i barndommen min,som er verdt å huske!

Og alle disse mennesker som på død og liv skal gå til Psykolog for å framtvinge gamle barndomsminner, fordi det må være noe som har skjedd da, som har gjort at jeg er som jeg er!

Ærlig talt, ikke tenk noe mere på det og kos deg sammen med dine barn og familie.

Gjest Hukommelsestap
Skrevet

Glem alt sammen og lev livet nu!

Husker ingenting jeg heller,men jeg gidder ikke lenger å bruke alle mine krefter på ingenting!

Det jeg ikke vet,har jeg ikke vondt av.Kan hende det ikke skjedde noe som helst i barndommen min,som er verdt å huske!

Og alle disse mennesker som på død og liv skal gå til Psykolog for å framtvinge gamle barndomsminner, fordi det må være noe som har skjedd da, som har gjort at jeg er som jeg er!

Ærlig talt, ikke tenk noe mere på det og kos deg sammen med dine barn og familie.

Tusen takk for kloke ord, du har selvsagt helt rett. Det er nå vi lever, ikke i fortiden...den er over og ut.

Skal nyte livet nå :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...