Gå til innhold

NHD


DOLemannen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletiden

Gi meg med hva? Snakke om hvordan jeg har det? Fy faen ass, dette forumet er IKKE bra for helsa.

'' Fy faen ass, dette forumet er IKKE bra for helsa''

Hvorfor ikke ta konsekvensen av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Fy faen ass, dette forumet er IKKE bra for helsa''

Hvorfor ikke ta konsekvensen av det?

Det er vanskelig, føler meg helt avhengig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Fy faen ass, dette forumet er IKKE bra for helsa''

Hvorfor ikke ta konsekvensen av det?

F.eks. når jeg undertegnet med "Nils Håvard Dahl, psykotisk", så var det jo som om jeg hadde misbrukt Guds navn her inne...

LOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

F.eks. når jeg undertegnet med "Nils Håvard Dahl, psykotisk", så var det jo som om jeg hadde misbrukt Guds navn her inne...

LOL.

Jeg ser at du har vært desperat etter oppmerksomhet de siste dagene, men jeg skjønner også at du ikke har det bra.

Dessverre oppnår du det motsatte av det du ønsker med disse trådene. Det hadde vært så mye bedre om du hadde kastet deg inn i diskusjonene som vi andre gjør. Du er jo flink til å argumentere hvis du bare vil. Jeg har sett den siden av deg og du burde vise mer av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du har vært desperat etter oppmerksomhet de siste dagene, men jeg skjønner også at du ikke har det bra.

Dessverre oppnår du det motsatte av det du ønsker med disse trådene. Det hadde vært så mye bedre om du hadde kastet deg inn i diskusjonene som vi andre gjør. Du er jo flink til å argumentere hvis du bare vil. Jeg har sett den siden av deg og du burde vise mer av den.

Er ikke for å få oppmerksomhet, det er mer for å ta igjen mot den urett som har blitt rammet meg... jeg må lære å stå på mitt selv om jeg facer en overmakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gi dem det de vil

Gi meg med hva? Snakke om hvordan jeg har det? Fy faen ass, dette forumet er IKKE bra for helsa.

Tror en må ha visse typer sykdommer her, er enkelte sykdommer som ikke er akseptert. En må oppføre seg på lik måte som de andre, hvis ikke får du ikke svar og blir oversett. Det er utfrysning her. Hold deg unna du, det er det de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Gi meg med hva? Snakke om hvordan jeg har det? Fy faen ass, dette forumet er IKKE bra for helsa.

''Gi meg med hva? Snakke om hvordan jeg har det? Fy faen ass, dette forumet er IKKE bra for helsa.

''

Nei, slik du bruker dette nettstedet for tiden, så er det neppe bra for din helse. Av den grunn har vi flere ganger oppfordret deg til å begrense antall innlegg, likeledes at du tenker gjennom hva du poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Gi meg med hva? Snakke om hvordan jeg har det? Fy faen ass, dette forumet er IKKE bra for helsa.

''

Nei, slik du bruker dette nettstedet for tiden, så er det neppe bra for din helse. Av den grunn har vi flere ganger oppfordret deg til å begrense antall innlegg, likeledes at du tenker gjennom hva du poster.

Jeg skal det. Beklager. Jeg skjønner ikke hva som går av meg til tider. Jeg føler meg deprimert for tiden. Og angående "hovedspørsmålet" i akkurat denne tråden, så lurte jeg faktisk på om NHD mente det om meg... er ikke noe jeg finner på, akkurat... det er sånne tanker jeg får meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Er ikke for å få oppmerksomhet, det er mer for å ta igjen mot den urett som har blitt rammet meg... jeg må lære å stå på mitt selv om jeg facer en overmakt...

''det er mer for å ta igjen mot den urett som har blitt rammet meg... jeg må lære å stå på mitt selv om jeg facer en overmakt.''

Det er mange som har forsøkt å gi deg gode råd gjennom mange år nå, så du skjønner vel at dette blir urettferdig?

Når du ikke oppnår svar lenger, så er det fordi at sikkert flere enn meg føler det blir meningsløst og si det samme som har blitt sagt mange ganger før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mener jeg

Jeg skal det. Beklager. Jeg skjønner ikke hva som går av meg til tider. Jeg føler meg deprimert for tiden. Og angående "hovedspørsmålet" i akkurat denne tråden, så lurte jeg faktisk på om NHD mente det om meg... er ikke noe jeg finner på, akkurat... det er sånne tanker jeg får meg.

Jeg skjønner at du mener det. Det tror jeg faktisk mange gjør. Men det gjør ikke spm mer berettiget eller at en skal besvare slikt. Kan du ikke bruke dol mer produktivt og konstruktivt? Til tross for dine irriterende innlegg har du vist nok av deg her over tid til at vi fortsatt liker deg og er interessert, så lenge du ikke bare er destruktiv. Jeg synes faktisk brukerene av nettstedet burde hatt honnør for det at de til tross for uønsket atferd ikke gir opp brukere eller deg i dette tilfellet. Det er motsatt av hva du mener. Fortsatt vil folk snakke med deg, men bare skjerp deg litt. Sant?

For er du deprimert og har det tungt om dagen, så trenger du dol på en konstruktiv måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at du mener det. Det tror jeg faktisk mange gjør. Men det gjør ikke spm mer berettiget eller at en skal besvare slikt. Kan du ikke bruke dol mer produktivt og konstruktivt? Til tross for dine irriterende innlegg har du vist nok av deg her over tid til at vi fortsatt liker deg og er interessert, så lenge du ikke bare er destruktiv. Jeg synes faktisk brukerene av nettstedet burde hatt honnør for det at de til tross for uønsket atferd ikke gir opp brukere eller deg i dette tilfellet. Det er motsatt av hva du mener. Fortsatt vil folk snakke med deg, men bare skjerp deg litt. Sant?

For er du deprimert og har det tungt om dagen, så trenger du dol på en konstruktiv måte.

Enig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du mener det. Det tror jeg faktisk mange gjør. Men det gjør ikke spm mer berettiget eller at en skal besvare slikt. Kan du ikke bruke dol mer produktivt og konstruktivt? Til tross for dine irriterende innlegg har du vist nok av deg her over tid til at vi fortsatt liker deg og er interessert, så lenge du ikke bare er destruktiv. Jeg synes faktisk brukerene av nettstedet burde hatt honnør for det at de til tross for uønsket atferd ikke gir opp brukere eller deg i dette tilfellet. Det er motsatt av hva du mener. Fortsatt vil folk snakke med deg, men bare skjerp deg litt. Sant?

For er du deprimert og har det tungt om dagen, så trenger du dol på en konstruktiv måte.

Ja, men jeg trodde det var konstrutivt å snakke om hva man tenker og føler, jeg, og det å søke svar, som en annen bruker her inne så fint kalte det...

Skal jeg bare late som ingenting, da?(=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg trodde det var konstrutivt å snakke om hva man tenker og føler, jeg, og det å søke svar, som en annen bruker her inne så fint kalte det...

Skal jeg bare late som ingenting, da?(=))

Ja. Det er virkelig på tide å late som om du bryr deg om noe annet her i verden enn hva som foregår i ditt eget hode. OM du ber om råd, så tar du de til deg. Hvis du ikke har tenkt til å følge de rådene du får, så dropper du å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...