Gjest lovemetender Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Det er enda en ny våkennatt.. jeg har slitt i flere døgn med å få sove. Stemmene skriker til meg at jeg må slutte å spise og drikke og at jeg må skade meg selv osv... Jeg klarer ikke sortere tankene og får rett og slett ikke sove. Det er som om tankene flyter rundt i rommet. Jeg er også redd for at politiet overvåker leiligheten min. Jeg satt en stund i sammen med nattevakta i det bofellesskapet jeg bor i.. da så jeg folk rundt meg flere ganger som ikke var der. Jeg er redd for at det henger noen i dusjen når jeg går inn på badet. Jeg avsluttet behandlingen med zyprexa for en stund siden og startet nettopp opp med 2 mg trilafon.. skulle egentlig ha tatt blodprøve i dag for å se om dosen må økes, men legen var bortreist.. så nå sitter jeg her.. redd, fortvilet og søvnløs... Hva skal jeg gjøre? Det er krise.. Legen er bortreist 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Helst skulle du snakket med din psykiater. Om det ikke er mulig i dag, har du to valg: 1. Ta "gammel" dose Zyprexa om du fortsatt har slike hjemme. 2. Øk til Trilafon 8 mg. To mg er aldri nok for slike plager - ikke fire heller på kort sikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.