Gå til innhold

Orker ikke mer.. akutt

Anbefalte innlegg

Gjest lovemetender
Skrevet

Det er enda en ny våkennatt.. jeg har slitt i flere døgn med å få sove.

Stemmene skriker til meg at jeg må slutte å spise og drikke og at jeg må skade meg selv osv...

Jeg klarer ikke sortere tankene og får rett og slett ikke sove.

Det er som om tankene flyter rundt i rommet.

Jeg er også redd for at politiet overvåker leiligheten min.

Jeg satt en stund i sammen med nattevakta i det bofellesskapet jeg bor i.. da så jeg folk rundt meg flere ganger som ikke var der.

Jeg er redd for at det henger noen i dusjen når jeg går inn på badet.

Jeg avsluttet behandlingen med zyprexa for en stund siden og startet nettopp opp med 2 mg trilafon.. skulle egentlig ha tatt blodprøve i dag for å se om dosen må økes, men legen var bortreist.. så nå sitter jeg her.. redd, fortvilet og søvnløs...

Hva skal jeg gjøre?

Det er krise..

Legen er bortreist

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Helst skulle du snakket med din psykiater. Om det ikke er mulig i dag, har du to valg:

1. Ta "gammel" dose Zyprexa om du fortsatt har slike hjemme.

2. Øk til Trilafon 8 mg. To mg er aldri nok for slike plager - ikke fire heller på kort sikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...