Gjest tante34 Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Jeg lurer på om jeg har en spiseforstyrrelse. Jeg er 34 år, er 170 cm høy og veier ca 53 kg. Jeg tenker på mat og kalorier hele tiden, og ønsker å gå ned i vekt. Jeg spiser veldig lite, kanskje et knekkebrød og en lettyoghurt pr dag. Vet at det egentlig er for lite, men klarer ikke å gjøre noe med det. Jeg tror jeg trenger hjelp til å komme ut av dette. Jeg stikker også fingrene i halsen for å få opp det lille jeg har spist. Jeg har slitt med dette til og fra i mange år, men nå orker jeg ikke å ha det sånn. Jeg er jo ikke egentlig undervektig, men håper det er hjelp å få likevel. Jeg prøver å gå lange turer hver dag, men i det siste har jeg ikke orket det heller. Jeg lurer på hvor jeg kan få hjelp med dette? 0 Siter
Gjest Kyllingen Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Fastlegen kan og vil henvise deg til nærmeste DPS. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.