Gå til innhold

Love hurts...sometimes


Gjest forelsket_jente

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket_jente

Jeg må bare få ut følelsene mine...akkurat nå har jeg det så vondt. Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca 8 måneder nå. Vi har hatt det for det meste veldig bra. I det siste har det vært litt opp og ned, men det har gått bra.

Nå denne helgen var han på besøk hos meg. Jeg har nettopp flyttet til en annen by for å studere slik at jeg ser ham bare i helgene. Denne helgen var skikkelig deilig. Vi tilbrakte veldig mye tid sammen, og jeg følte meg virkelig elsket.

Problemet er bare at nå for litt siden så reiste han hjem. Han har jo jobb og allting. Og hver gang vi må forlate hverandre så er det så vondt! Jeg vil bare gråte hele tiden. Jeg tror ikke han har så store problemer med å forlate meg. Men jeg er bare så forelsket! Ærlig talt så trodde jeg ikke at jeg kunne bli så forelsket...i så tilfelle så hadde jeg ikke trodd at jeg skulle være like forelsket etter 8 måneder.

Jeg lurer bare på om dette er normalt eller om det er meg det er noe galt med. Jeg orker ikke å ha det sånn hver helg! Håper jeg venner meg til dette med å forlate ham etter hver helg...tror dere det?

Dette ble kanskje et litt teit innlegg, men jeg måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forelsket_gutt

Når man er skikkelig forelsket er nok dette helt normalt!

At han ikke har det på samme måten kan nok komme av at han skal være litt "tøff". Jeg og jenta mi har det slik bare vi er fra hverandre en helg. Og vi har vært sammen i 5 år. Like forelsket! Telefon er en god ting å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min og jeg har vært sammen i snart 6 år og syns fremdeles at det er kjempevondt å være fra hverandre bare noen få dager! Dersom jeg er ute å reiser med jobben kan jeg lengte hjem til ham hele tiden, istedet for å more meg - som jeg antageligvis burde ha gjort! Tror nok det er både forelskelse og kjærlighet i vårt tilfelle. Poenget mitt er bare at du ikke må vente at det skal gå over! Du må bare prøve å fokusere på utdannelse og akseptere situasjonen slik den er. Det er fullt mulig. Jeg har en venninne som bodde på en helt annen kant av landet som kjæresten sin i 4 år. De hadde ikke råd til å besøke hverandre veldig ofte heller (studenter), men de holdt ut! Dersom bare kjærligheten er sterk nok osv..... De hadde ikke vært sammen noe lengre enn dere, men nå er de gifte og har to unger..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Jeg likte brevet ditt. Det er mange som synes forum for samliv handler for mye om problemer og håpløse forhold. Det er godt å høre fra sånne som deg.

Har du hørt om det paret som var forelsket oppover ørene i hverandre etter 10 år? Det er mange av dem.

Men når en er hodestups forelsket blir savn og lengsel etter den andre til tider plagsom. Det må du tåle.

Forelskelse og kjærlighet er noen av de sterkeste kreftene i oss. Jeg tror du er helt normal og ikke feiler noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke innlegget dit er teit i det hele tatt, du beskriver jo hva du føler og hvordan du har det, Det er jo godt gjort.

Tror jeg kjenner igjen den følelsen du beskriver, den er vond desverre. Men noen gode råd kan jeg desverre ikke gi deg i dette tilfelle. Håper det blir bedre etterhvert for deg, kanskje med tiden vil den det.

Ihvertfall lykke til!!

Ta godt vare på ham og tiden dere har sammen!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kjenner meg veldig igjen i innlegget ditt, sitter faktisk her på jobben , knapt en time etter å ha kjørt kjæresten min på jobb- og savner han så det gjør vondt! Vi har vært sammen i 4 år og savn og lengsel blir ikke lettere.

Det er en rar ting det der med å savne, fordi noenganger savner jeg ikke han så mye, tror det er fordi at jeg vet han savner meg. Mens andre ganger er det helt grusomt hvordan man lengter!

Sån som nå, helt tullete - jeg ser han igjen klokken 4, men jeg lengter, skrev akkurat en tekstmelding til han...

Love hurts- men det er fordi alt er så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...