Gå til innhold

Haster!!!

Gjest Lovemetender

Anbefalte innlegg

Gjest Lovemetender
Skrevet

Jeg var hos legen i dag.. sa sannheten at jeg sov lite, spiste lite osv...

Jeg sa jeg hørte stemmer hele dagen som befaler meg om å gjøre ting...

Hun økte dosen trilafon og truxal og skrev ut en resept på 100 av hver pluss næringsdrikker..

Hun sa jeg måtte ha med meg noen på apoteket.. men jeg hørte ikke på henne.. jeg gikk alene og tok ut alle tablettene..

Da jeg hadde hentet dem hørte jeg på hele hjemveien folk som sa - ta dem, ta dem.

Da jeg kom hjem til bofellesskapet nektet jeg å gi fra meg medisinene.. så nå sitter jeg her med 200 tabletter og hører hele tiden at jeg skal ta alle sammen..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og merker det er rett før jeg tar dem..

Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Gå og gi tablettene til dem som skal oppbevare dem for deg. Det er det eneste rette å gjøre.

Skrevet

Du er tydelig redd og angrer handlingene. For det første får du ikke annet enn et forferdelig ubehag av å ta overdose på disse medisinene. De gir ikke noen fredelig utgang, jeg har hørt en del historier om hva folk har opplevd. Også alt styret som følger med å måtte på sykehuset for pumping, bli stappa full av kull, strengere restriksjoner på oppbevaring av medisiner osv.

Du vil egentlig ikke gjøre det stemmene sier, du ønsker egentlig ikke å ta noen overdose. Hvis du klarer å holde fast i den tanken - blir det lettere å levere fra deg da? Det er det eneste og beste du kan gjøre for deg selv nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...