Gjest Lårhøna Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Hei. På mandag(22.10) så hadde vi dans i gymmen. Vi måtte gjøre en "komplisert" bevegelse på gulvet. Jeg aner ikke hva som skjedde(fikk det ikke til), men når jeg skulle reise meg opp igjen så kjente jeg en smerte i låret(venstre). Det er vondt når jeg går, når jeg bøer det og legger vekt på det( f.eks. gå i trapper) Smertene går på innsiden av låret, ovenfor kneet og på fremsiden av låret. Hva har skjedd, og hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Ga til legen, vil jeg anbefale i alle fall. Det er neppe noe farlig som har hendt. Vil tro det sitter i enten muskulatur eller sener. En strekk eller noe. 0 Siter
Gjest Nils Håvard Dahl, lege Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 En liten muskelbrist. Blir gradvis mindre vondt og forsvinner i løet av 3-4 uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.