Gå til innhold

Til dere

Gjest sjamanistisk verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er valget vanskelig når en kan velge?

Velge å være syk eller ikke?

Velge å oppsøke plasser der en ikke blir sett på som syk?

I psykiatrien forblir jeg en gåte, derfor _velger_ jeg heller å ta ansvar, søke svar der jeg vil få svar. Har opptatt nok plass og ressurser, vil for alvor ha hjelp og rett hjelp.

Takk for meg ;-)

Gjest ingen nick
Skrevet

''Velge å være syk eller ikke?''

Det valget er vel lett å ta, hvis en har anledning men det er vel ingen som kan velge selv.

Gjest ikke sant
Skrevet

Det valget er vel lett å ta, hvis en har anledning men det er vel ingen som kan velge selv.

det er ikke sant

Gjest ingen nick
Skrevet

det er ikke sant

Ville du velge å være syk hvis du kunne velge å være frisk?

Gjest ikke sant
Skrevet

Ville du velge å være syk hvis du kunne velge å være frisk?

ja

Skrevet

Er det ikke?

Hvis jeg ser på det på en an måte blir et ikke sykdom, hvis jeg velger å tro at det er en læreprosess. Noe som kan føre til noe positivt, det vil jo tiden vise. Gir meg over til prosessen,så får jeg se hvordan det går. Nytter ikke å motarbeide det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...