Gå til innhold

Har ikke hatt en venn på 10 år

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

De diagnostiske kriterier er nok litt mer omfattende enn som så :-)

Skrevet

De diagnostiske kriterier er nok litt mer omfattende enn som så :-)

Hei!

:) ja man kan ta en slik ASQ test på nettet å få en indikator.

Jeg for min del svarte feil på flere spørsmål fordi jeg har jo egne oppfatninger av både hva som er en venn, hvem som er en venn og jeg mente på det tidspunktet at jeg var en god diplomat, selv om min mann gjorde store øyne (= ble forskrekket) Jeg fikk likevel diagnosen asperger syndrom, selv om jeg krysset av feil på mange spørsmål, rart egentlig, men det kommer an på svært mye,

Og jeg har både en barndomsvenn og andre venner, mer enn nok av dem, men heldigvis de ringer ikke for jeg liker ikke at noen ringer meg, bare hvis det er avtalt på forhånd slik at jeg får forberedt ca hva jeg skal si.

Jeg er glad i vennene mine, men de er aller best på avstand.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...