Gjest undrer21 Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Jeg har fått bekreftet b-12 mangel hos min fastlege etter blodpøver. Jeg har fått tabletter som heter "triobe", som jeg skal ta en hver dag om morningen. Jeg har ungått og ta disse tablettene fordi jeg føler jeg blir ekstra sulten når jeg tar disse. Er det farlig for meg og ikke ta tablettene, kan det skade kroppen på noen måte, eller utvikle en sykdom? jeg bruker p-piller, men ingen andre medikamenter. 0 Siter
Gjest lanah Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Ja, det kan gå ut over nervesystemet bl.a hvis mangelen får utvikle seg. Snakker av erfaring:) 0 Siter
Gjest lanah Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Ja, det kan gå ut over nervesystemet bl.a hvis mangelen får utvikle seg. Snakker av erfaring:) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Ja, det kan få meget alvorlige følger om du ikke retter opp denne mangelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.