Gå til innhold

Muligens Hemoroider

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei. Det var bare et par dager siden jeg la merke til en liten kul mellom rumpeballene. Den klødde litt, og jeg kjente jeg hadde den der, men var ikke noe problem. Idag så tror jeg det kom et "hull" i den, fordi det kom blod ut, og jeg er usikker på hva dette skyldes. Nå kjenner jeg den såvidt, den har minsket, og er liten, mindre enn en ert. Den er ikke vond, klør ikke, eller gjør noe ubekvemt, utenom at den blør litt fortsatt. Det jeg lurer på er om dette er hemoroider, har lest flere plasser, men jeg finner ingen plass hvor det akkurat passer til hvordan jeg føler jeg har det. Har aldri hatt problemer, eller følt noe slikt før, utenom akkurat nå for noen dager siden, når den plutselig begynte å forme seg. FInnes det noen egen behandling, som jeg kan se om fungerer, eller bør jeg gå til lege direkte?

Skrevet

Du kan kjøpe hemoridesalve på apoteket. Alcos anal pleier å funke.

Skrevet

Du kan kjøpe hemoridesalve på apoteket. Alcos anal pleier å funke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...