Gjest så vet jeg det Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Min følelse av å være overvåket er sann, jeg bare senser ting bedre enn andre: http://go.startsiden.no/go/e/top_deskit_1;siteId=185;afu=www.startsiden.no/http://www.abcnyheter.no/ Dette er veldig god medisin for den som er litt "småparanoid". 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Skremmende. At de kan sjekke datatrafikken betyr det at de kan finne ut hvilke sider vi surfer på? Finne ut at jeg ofte er på doktor online og event. hvilke nick jeg bruker? Nå begynner jeg å bli skikkelig paranoid. 0 Siter
Gjest tror jeg Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Vi som ikke er paranoide bryr oss ikke noe særlig... 0 Siter
tonie Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Skremmende. At de kan sjekke datatrafikken betyr det at de kan finne ut hvilke sider vi surfer på? Finne ut at jeg ofte er på doktor online og event. hvilke nick jeg bruker? Nå begynner jeg å bli skikkelig paranoid. Hvorfor i all verden skulle de bruke store ressurser på å overvåke akkurat deg? Jeg regner med at det skal _veldig_ mye til før de går så drastisk til verks. 0 Siter
Gjest så vet jeg det Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Vi som ikke er paranoide bryr oss ikke noe særlig... Hadde du hatt det sånn som jeg har det i perioder hadde du sprunget og gjemt deg under senga. 0 Siter
Gjest så vet jeg det Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Skremmende. At de kan sjekke datatrafikken betyr det at de kan finne ut hvilke sider vi surfer på? Finne ut at jeg ofte er på doktor online og event. hvilke nick jeg bruker? Nå begynner jeg å bli skikkelig paranoid. Jeg vet jo at jeg ikke gjør noe galt sånn økonomisk sett, men den følelsen av å bli overvåket liker jeg ikke. Føler at jeg er "selvlysende" og at alle kan se gjennom meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.