Gå til innhold

Beroligende og GU

Gjest vet ikke om dert er lurt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er noen sjans i havet for å kunne få beroligende eller lignende før en sånn.?

Evt andre ting jeg kan gjøre før denne greia?

Har vært utsatt for overgrep for ei stund siden og føler det at INGEN burde få "tilgang" der.

Skrevet

Jeg ville tatt en prat med legen som skal utføre GU-en.

Gjest forstår deg godt
Skrevet

Det kan du trygt be om. Noen får til og med narkose før GU...

Skrevet

Hei!

ja jeg skulle vist ta en slik undersøkelse så jeg fikk en boks med vival, men jeg gikk ikke og brukte dem følgelig ikke.

Så det er lett å få beroligende til GU hvis du med det mener Gynekologisk undersøkelse, jeg antar du mener det.

Jeg sa jeg ikke klarer av sånt og da sa legen, "ta en vival å gå" også fikk jeg resept. Man kan ta 2, men man reagerer ulikt så man bør prøve en halv først.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det bør være greit å få en liten dose Vival.

OBS. En stor dose kan gi fantasier om at en er misbrukt selv om det ikke er skjedd.

Skrevet

Jeg ville tatt en prat med legen som skal utføre GU-en.

Takk for svar.

Jeg skal ta en prat med legen. Det er nok løsninger for dette her og :-)

Skrevet

Det kan du trygt be om. Noen får til og med narkose før GU...

Takk for svar.

Jeg får ta en prat med legen (som akkurat har fått greie på dette)

Trur jeg kan klare meg uten narkose da ;-)

Skrevet

Hei!

ja jeg skulle vist ta en slik undersøkelse så jeg fikk en boks med vival, men jeg gikk ikke og brukte dem følgelig ikke.

Så det er lett å få beroligende til GU hvis du med det mener Gynekologisk undersøkelse, jeg antar du mener det.

Jeg sa jeg ikke klarer av sånt og da sa legen, "ta en vival å gå" også fikk jeg resept. Man kan ta 2, men man reagerer ulikt så man bør prøve en halv først.

Takk for svar.

Ja, det var gynekologisk undersøkelse. Jeg håper at legen forstår dette med alt så får vi se. Skal i alle fall prate med ham.

Hadde vært fint å få roet ned til normalt nivå til dette!

Skrevet

Det bør være greit å få en liten dose Vival.

OBS. En stor dose kan gi fantasier om at en er misbrukt selv om det ikke er skjedd.

Takk for svar.

Jeg skal ta en prat med legen så får vi forhåpentligvis bli enige om medisin eller ikke(vet ikke om jeg klarer møte opp ellers da men.)

Det visste jeg ikke om Vival. Har aldri prøvd medisinen før.

Hvor stor dose er vanlig for ei som aldri har prøvd medisinen før?og Hvor lang tid vil det ta før virkninga kommer?

Jeg har ikke lov til å ha medisinene mine selv - så hvordan kan det løses i denne sammenheng?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Takk for svar.

Jeg skal ta en prat med legen så får vi forhåpentligvis bli enige om medisin eller ikke(vet ikke om jeg klarer møte opp ellers da men.)

Det visste jeg ikke om Vival. Har aldri prøvd medisinen før.

Hvor stor dose er vanlig for ei som aldri har prøvd medisinen før?og Hvor lang tid vil det ta før virkninga kommer?

Jeg har ikke lov til å ha medisinene mine selv - så hvordan kan det løses i denne sammenheng?

10 mg er en ok dose i denne sammenheng. Etter 30 min er virkningen på plass.

Skrevet

10 mg er en ok dose i denne sammenheng. Etter 30 min er virkningen på plass.

ok1

Tusen takk for svarene :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...