Gå til innhold

tanker...

Gjest henriettane

Anbefalte innlegg

Gjest henriettane
Skrevet

Hvaskjera fokens, noen flere enn bare meg som har selvmordstanker for tiden eller?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er alltid mange som har selvmordstanker. Det er slettes ikke så uvanlig og heller ikke skremmende som folk tror. Heldigvis lar sgs alle det bli med tanken :-)

Om tankene er sterke og vedvarer over tid, bør en søke hjelp hos fastlegen.

Gjest That's ok
Skrevet

Nei du er ikke alene. Jeg tenker på det hver eneste dag. Vet hvor jeg vil gjøre det og hvordan, venter bare på den rette dagen.

Skrevet

Har det stadig vekk, men vil egentlig leve.

Sånn er det for meg også.

Skrevet

Du har fått livet ditt i gave, og det er opp til deg å bestemme hva du vil gjøre med det. Du kan velge å skape livet ditt til akkurat det du vil, og jakte etter drømmene dine med målrettet fokus. Eller du kan velge å forsømme deg selv, og forkaste alle mulighetene som ligger og venter på deg. Valget er ditt, ingen andres. Det er du som bestemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...