Gjest henriettane Skrevet 26. november 2010 Skrevet 26. november 2010 Hvaskjera fokens, noen flere enn bare meg som har selvmordstanker for tiden eller? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. november 2010 Skrevet 26. november 2010 Det er alltid mange som har selvmordstanker. Det er slettes ikke så uvanlig og heller ikke skremmende som folk tror. Heldigvis lar sgs alle det bli med tanken :-) Om tankene er sterke og vedvarer over tid, bør en søke hjelp hos fastlegen. 0 Siter
Gjest That's ok Skrevet 26. november 2010 Skrevet 26. november 2010 Nei du er ikke alene. Jeg tenker på det hver eneste dag. Vet hvor jeg vil gjøre det og hvordan, venter bare på den rette dagen. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 26. november 2010 Skrevet 26. november 2010 Har det stadig vekk, men vil egentlig leve. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 26. november 2010 Skrevet 26. november 2010 Har det stadig vekk, men vil egentlig leve. Sånn er det for meg også. 0 Siter
mushroom Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Du har fått livet ditt i gave, og det er opp til deg å bestemme hva du vil gjøre med det. Du kan velge å skape livet ditt til akkurat det du vil, og jakte etter drømmene dine med målrettet fokus. Eller du kan velge å forsømme deg selv, og forkaste alle mulighetene som ligger og venter på deg. Valget er ditt, ingen andres. Det er du som bestemmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.