Gå til innhold

venn som ikke respekterer at jeg er fornøyd med

Anbefalte innlegg

Gjest sweetsteak28
Skrevet

litium.

Jeg har nesten ingen plager fra min bipolare lidelse lenger, etter at jeg fikk litium. Jeg studerer, er sosial, steller mitt hus og hjem og er lykkelig. Men så har jeg en venn som har blitt "veganer" og prøver leve på bare rå frukt, og han er så iherdig i å overbevise meg om at jeg burde gjøre det også, fordi da vil jeg leve til jeg er 120 år, og ikke ha plager fra bipolar lidelse, og ikke behøve medisiner.

1. stemmer dette?

2. hvis det stemmer, så er jeg uansett ikke villig til å ta sjansen. og jeg våger ete en deilig biff i blant så lenge jeg spiser masse fisk og grønt og meget grovt brød store deler av uken.

Jeg syns det er irriterende at han ikke respekterer mine valg og følelser ang dette, nesten så jeg vurderer kutte kontakten :( synd det skal være sånn.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

6

• Nils Håvard Dahl, psykiater

4

• palmebrus

4

• ikke mitt navn

3

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har til nå ikke opplevd å møte en psykisk frisk veganer. Etter min mening burde det være en psykiatrisk diagnose.

Det "vennen" din forteller deg er bare tull. Jeg forstår ikke at folk orker å omgås slike.

ikke mitt navn
Skrevet

Jeg har til nå ikke opplevd å møte en psykisk frisk veganer. Etter min mening burde det være en psykiatrisk diagnose.

Det "vennen" din forteller deg er bare tull. Jeg forstår ikke at folk orker å omgås slike.

Hva er Veganer?

Skrevet

Hva er Veganer?

En som ikke spiser noen dyreprodukter - ikke engang egg eller ost.

Med vennlig hilsen

ikke mitt navn
Skrevet

En som ikke spiser noen dyreprodukter - ikke engang egg eller ost.

Med vennlig hilsen

Vegetariener?

Skrevet

Hei!

Jeg var selv veganer en gang, da dyrene var mine eneste venner fra jeg var liten, jeg kan ikke spise mine venner. Siden fisk ikke er mine venner, spiser jeg fisk.