Gå til innhold

Oh god...

Gjest virrepirre

Anbefalte innlegg

Gjest virrepirre
Skrevet

Tredje innlegget jeg skriver på en time med vidt forskjellige temaer jeg grubler på. Jeg tenker så himla klart, føler så sterk trang til å snakke og snakke og har stort sett ikke gjort så mye annet i dag. Akkurat nå reagerer hunden min på at det er noe som skjer på utsiden... småboffer og stirrer intenst mot utgangsdøren, og jeg bor på ein stad der ingen sku tru at nokon kunne bu. Men jeg blir ikke redd. Hører også uforklaringe dunk i veggeene som den reagerer på, men det heller skremmer meg ikke....

Men akkurat dette er kankje et eksempel på hvor følsom jeg er for tiden. Hodet går i hundre, som jeg sulle ha vært manisk. Så utrolig klare tanker....Glemt intensjonen med å skrive dette innlegget også. Husker ikke hva det var jeg lurte på... Men motivasjonen var stor. Visst noen tenker bipolar her, så har jeg vært utredet for det før. En enorm diskuteringstrang kan vel utløses av andre ting også? Jeg har bare en røyk igjen, skal ta den nå og gjør alt jeg kan for å komme meg i seng. Men å sove er ikke lett. Tatta sovepiller, men merker det ikke. Er så euforisk på en måte. Men jeg må sove!!!

Så var det spørsmålet... Noen som greier å tyde hvorfor jeg er så annerledes for tiden?

Selv om jeg ikke vil, skal jeg tvinge meg selv til å lese tegneserie... He he. Det hørtes ut som en håpløs ide. Vil absolutt ikke. Men jeg må!!! Koble ut...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...