Gå til innhold

Jeg burde kanskje snart lære snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg tilsynelatende i gang igjen. Lampene begynner forsiktig å blinke litt. Ikke alarmerende, men de blinker dog likevel. Sitter her og tenker at med ti års fartstid med BP-diagnose og derav mye både levd og lest kunnskap, burde jeg kanskje vite bedre enn å sitte oppe tredje natt på rad. De siste fire dagene har jeg sovet mindre enn åtte timer.

Jeg vet at jeg må stramme tilbake til søvnregimet jeg har hatt det siste året. Det har jo fungert så bra, og jeg vet jo at det med søvn er alfa og omega for meg. Likevel lar jeg meg lokke og dra av denne helt spesielle våkenheten. Klarheten og alle ideene og kreativiteten som prikker så deilig under huden.

Jeg mener jeg har grei kontroll, men jeg tror jeg må vise det for meg selv ved å hente tilbake søvnen. Etter i morgen, eller kanskje neste dag - jeg tåler vel det? Jeg vet at jeg ikke gjør det, men likevel mener jeg at jeg gjør det.

It's hard to be a nisse...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...