Gå til innhold

En god dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet så mange innlegg her når jeg er dårlig, så jeg vil dere også skal vite at jeg har gode dager.

Gjorde rent huset fra morgenen. Jobbet i hagen. Nå har adventstaken kommet på plass og jeg skal begynne å pynte til jul. Har begynt å kjøpe gaver til barna mine og kjenner forventningen kommer. Jeg er alene i huset akkurat nå, så nå skal julemusikken på for fullt, og jeg skal begynne å pynte. Kjenner at jeg gleder meg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det fortjener du :-)

Skrevet

Så bra!!! :-)

Jeg har også hatt en god dag i dag! Vi får bare nyte det:-)

Skrevet

Så bra!!! :-)

Jeg har også hatt en god dag i dag! Vi får bare nyte det:-)

Ja vi får nyte det. Ta vare på alle gode dagene vi får.

Nå har jeg fått jul i stuen og sitter å slapper av med julemusikk.

Skrevet

Det er alltid hyggelig å lese slikt!

Har også selv hatt en fin dag idag. Er på helgebesøk hos familie, vært ute på et julemarked og kjøpt noen gaver. Fått litt tid for meg selv til så jeg ikke mishandlet noen mes jeg lånte pianoet og virkelig terpet på en "knute" som jeg nå føler løsner. Det er en så utrolig deilig følelse!! Ellers spist en god middag sammen, fyrt i peisen. Ikke noe er som peiskos med pus på fanget :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...