Gå til innhold

Jeg blir lei meg av å tenke på fødslene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nei de innleggene har jeg nok gått glipp av tror jeg..

Ja jeg kan si deg det at min mann syns jeg skjemte bort min nest yngste sønn veldig, han skrek mye og bare for tull sa min mann, og jeg løper til han(jeg liker ikke skriking). Men saken er den at de to fikk et vanskelig forhold en stund, nettopp fordi min mann syns han var så skrikete og bortskjemt. Men det ble en litt sånn ond sirkel mellom de to, inntil jeg sa til min mann at han skulle skjerpe seg å være den voksne.

Han gjorde det og ting snudde gradvis, altså min manns innstilling bidro til problemene.

Jeg vet jo ikke hva det er i deres forhold men jeg skjønner at du tenker sånn. Jeg tenkte sånn mye i forhold til min første sønn med asperger om det brutale møte med verden og blodprøver fordi han var for tidlig født kunne ha bidratt til hans vansker.

Jeg skal lese det du skriver om din datter så jeg vet mer.

Her var noe jeg skrev denne uka om hun midterste:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4478932

Skal se om jeg finner noe mer.

Skrevet

Hei!

Nei de innleggene har jeg nok gått glipp av tror jeg..

Ja jeg kan si deg det at min mann syns jeg skjemte bort min nest yngste sønn veldig, han skrek mye og bare for tull sa min mann, og jeg løper til han(jeg liker ikke skriking). Men saken er den at de to fikk et vanskelig forhold en stund, nettopp fordi min mann syns han var så skrikete og bortskjemt. Men det ble en litt sånn ond sirkel mellom de to, inntil jeg sa til min mann at han skulle skjerpe seg å være den voksne.

Han gjorde det og ting snudde gradvis, altså min manns innstilling bidro til problemene.

Jeg vet jo ikke hva det er i deres forhold men jeg skjønner at du tenker sånn. Jeg tenkte sånn mye i forhold til min første sønn med asperger om det brutale møte med verden og blodprøver fordi han var for tidlig født kunne ha bidratt til hans vansker.

Jeg skal lese det du skriver om din datter så jeg vet mer.

Her fant jeg en tråd fra i sommer hvor jeg skriver litt om henne:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4379753

Skrevet

Det er mange som sliter med vonde fødselsopplevelser.

Noen bærer dem fortsatt i seg på sykehjemmet.

Klart du kan snakke om dette.

mvh

Skrevet

Det er mange som sliter med vonde fødselsopplevelser.

Noen bærer dem fortsatt i seg på sykehjemmet.

Klart du kan snakke om dette.

mvh

Hei!

Ja da bør jeg nok snakke om det slik at jeg ikke sitter på sykehjemmet med slike følelser.

Skrevet

Ja, jeg synes absolutt du kan snakke med psykiateren din om dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...