Gå til innhold

Smerter i brystet.

Anbefalte innlegg

Gjest Unicorn!
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 16 år som regelmessig opplever sterke stikkende smerter på venstre side i brystet. Kan dette være farlig? Jeg opplever også ofte sterk hodepine og/eller black-outs. Black-outsene varer ikke lenger enn 1-2 sekunder. I tillegg har jeg ofte stikkende smerte i venstre halvdel av hodet som ikke er hodepine. Jeg har i det siste fått dårligere syn og taleevnen min er blitt dårligere, ofte stammer jeg eller begynner på helt feil ord enn det jeg skulle. Hva kan dette komme av?

Gjest YotoHama
Skrevet

Dette må du komme deg til fastlegen med fortere enn svint... Dette høres ut som noe som ikke kan løses ved tomme kommentarer på et doktor online forum..

Skrevet

Dette er du pukka nødt til å gå til lege med. Det kan virke som det har med nervesystemet å gjøre, men mer tør jeg ikke spekulere. Bestill time hos fastlegen din i morgen din dag, fortell kontordama hva du opplever og at du ønsker time snarest!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Summen av det du forteller her gjør at jeg anbefaler deg å ringe fastlegen for en undersøkelse. Ring allerede i morgen, mandag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...