Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har mye smerter i fingerledd, håndledd, knær og i hælene der senen er festet. Kort sagt i ledd som er mye belastet. Har vært til legen som mistenkte leddgikt som det er mye av i min familie. Men på prøvene fant de ingenting. Smertene kommer når jeg bruker leddene. Noen dager klarer jeg ikke gå i trapper. Ellers blir leddene lett stive. De virker rustne og utslitte. Jeg er 21år og har to barn, 2 år, og 3 mnd.Har vært plaget med dette siden mitt første barn.

Jeg røyker ikke, trener litt,(går tur, lett styrketrening par ganger i uken) og har normalt kosthold.

Hva tror du dette kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35684-leddsmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lykke til

Hei brom,

Har slitt med smerter i leddene selv, særlig i hendene. Fryktelig plagsomt og vondt. Jeg har selv fått god hjelp av Omega-3 fettsyrer i kapsler. Jeg tar 4-5 kapsler pr dag. Jeg synes du bør prøve dette. Det er helt ufarlig, gir resultat i løpet av en uke dersom det fungerer på deg og det er rimelig i innkjøp. Du får kjøpt det i dagligvare, helsekost og på apotek. Del dosen i 2 de første dagene til du venner deg til det. Jeg tar alle kapslene før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35684-leddsmerter/#findComment-137146
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...