Gjest Hadde blitt glad Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Har endelig fått trekt enn tann og fjernet en betennelse i rotspissen som jeg har gått med i ti år. Har i åresvis vært veldig plaget av svimmelhet. Kom akkurat til å tenke på at etter at jeg trekte tanne for tre uker siden, så har jeg ikke vært svimmel. Kan det å ha gått med denne betennelsen hatt noe å si for hode mitt? 0 Siter
Gjest fgfg Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Nei, det har ingenting å si for hodet ditt. 0 Siter
Gjest Hadde blitt gald Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Nei, det har ingenting å si for hodet ditt. Synd. Det var tannlegen som sa at det kunne ha sammenheng med at øret mitt ofe føles tett.Derfor at jeg tenkte at det kunne ha sammenheng med svimmelheten. 0 Siter
Gjest hva vet vel jeg Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 Synd. Det var tannlegen som sa at det kunne ha sammenheng med at øret mitt ofe føles tett.Derfor at jeg tenkte at det kunne ha sammenheng med svimmelheten. Ettersom øret har påvirkning på balanse og slikt, så kan det jo hende. 0 Siter
Gjest slabbedask Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 Det skal man ikke se bort ifra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.