Gå til innhold

MEDIKAMENT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg trenger litt hjelp av dere her på forumet. Saken er den at jeg har en del psykiske plager som alvorlig angst ocd angst for alt. jeg har brukt medisiner som zyprexa å det hjalp meg en del jeg brukte dette i ca 2 år men jeg bestemte meg for å slutte å ta zyprexa pga vektøkning. Men jeg har blitt mere derimert og har en del tankeforstyrrelser etter at jeg slutta med å ta de. Jeg har nå begynt med de på nytt men nå har jeg fått sykelig høy mat lyst å jeg er redd for å gå opp 10 kilo eller mere. Så mitt spm er finnes det noen piller uten om zyprexa som ikke gjir vektøkning men som har samme efekten på det mentale.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mitt favorittmedikament innen denne gruppen for personer med OCD er Risperdal. Sansynlig beste dose for deg er 2 mg.

Skrevet

Mitt favorittmedikament innen denne gruppen for personer med OCD er Risperdal. Sansynlig beste dose for deg er 2 mg.

Hva sier langstids bruk av zyprexa. Kan man bli psyk etter å ha brukt den, eller er dette et engangstilfelle. Bruker de selv mot angst.

ink1365380698
Skrevet

Mener du zyprexa har påført deg tankeforstyrrelser og depr?? eller er det plagene som kommer tilbake?

ink1365380698
Skrevet

Mener du zyprexa har påført deg tankeforstyrrelser og depr?? eller er det plagene som kommer tilbake?

ink1365380698
Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...