Gå til innhold

Medisiner som virker der og da

Anbefalte innlegg

Gjest Er det angst?
Skrevet

Tror du jeg får beroligene hvis jeg spør etter det på dps?

Var avhengig av vival og imovane, det er mange år siden. Jeg blir snart alene med ungene noen dager, og kjenner det gjør meg urolig.

Gjest Lykke til og stol på deg selv.
Skrevet

Jeg tror du trenger å finne tryggheten i deg selv. Husk at (dersom jeg forstod deg riktig) du er mor til dine barn, og (en av) de som sannsynligvis har størst forutsetning for å skape familiekos, ro og trygge rammer. Stol på deg selv. jente. Dette greier du fint. Slapp av. Ikke tro at alle andre er så mye bedre enn du, gjør ditt beste for deg selv og familien din. Det at du har kommet deg ut av avhengigheten viser at du har en imponerende indre styrke - bruk den indre styrken din også her. Kos dere sammen!! :))

Gjest Er det angst?
Skrevet

Jeg tror du trenger å finne tryggheten i deg selv. Husk at (dersom jeg forstod deg riktig) du er mor til dine barn, og (en av) de som sannsynligvis har størst forutsetning for å skape familiekos, ro og trygge rammer. Stol på deg selv. jente. Dette greier du fint. Slapp av. Ikke tro at alle andre er så mye bedre enn du, gjør ditt beste for deg selv og familien din. Det at du har kommet deg ut av avhengigheten viser at du har en imponerende indre styrke - bruk den indre styrken din også her. Kos dere sammen!! :))

Oi, tusen takk. Passet så bra til meg det du skrev :)

Prøver så godt jeg kan å finne trygghet i meg selv, og har jobbet mye med å skape det livet jeg ønsker, for meg og barna.

Gjest Lykke til og stol på deg selv.
Skrevet

Oi, tusen takk. Passet så bra til meg det du skrev :)

Prøver så godt jeg kan å finne trygghet i meg selv, og har jobbet mye med å skape det livet jeg ønsker, for meg og barna.

Takk for så fin tilbakemelding. Det var hyggelig at du ble glad - nå ble jeg glad også :) Ha en fantastisk uke sammen med dine, og etterpå kan du smilende se tilbake på at du har all grunn til å stole på deg selv. Ta rotta på usikkerheten! Slost litt. Finn gutsen og tryggheten. Da klarer du alt! Klem til deg fra meg :)

Gjest Er det angst?
Skrevet

Takk for så fin tilbakemelding. Det var hyggelig at du ble glad - nå ble jeg glad også :) Ha en fantastisk uke sammen med dine, og etterpå kan du smilende se tilbake på at du har all grunn til å stole på deg selv. Ta rotta på usikkerheten! Slost litt. Finn gutsen og tryggheten. Da klarer du alt! Klem til deg fra meg :)

Tusen takk igjen :-)

Skulle hatt en venn som deg ;)

Fikk ikke benzo på dps likevel, psykiateren har sluttet å skrive ut. Fikk tilbud om truxal, seroquel eller lyrica. Får det neste uke, er da jeg blir alene. Men skal prøve uten i det lengste. Ha en god uke! Klem igjen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...