Gå til innhold

Hva betyr det, tro?

Anbefalte innlegg

Gjest rar følelse
Skrevet

I dag var jeg og juleshoppet med ei venninne. Da vi var på det store kjøpesenteret ble jeg liksom så "rar". Jeg kikket på menneskene rundt meg og det føltes som om jeg kjente igjen alle sammen. At jeg liksom hadde sett dem flere ganger før. Det var kjente ansikter. Men vi var ikke i min hjemby i det hele tatt, så ingenting skulle tilsi at jeg kunne kjenne ansiktene på disse menneskene.

Hva var det? Det gikk over etterhvert. Kan det ha noe å si at jeg er relativt nyoperert og tar smertestillende?

Skrevet

Jeg synes jeg ser kjente mennesker over alt... Ofte hilser og smiler folk, men det står fullstendig stille når jeg skal prøve å huske hvem de er. Ekstra svett blir jeg når de begynner å snakke. Opplevelsen din høres merkelig ut ja, men en kan tenke så mye rart her i verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...