Gjest rar følelse Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 I dag var jeg og juleshoppet med ei venninne. Da vi var på det store kjøpesenteret ble jeg liksom så "rar". Jeg kikket på menneskene rundt meg og det føltes som om jeg kjente igjen alle sammen. At jeg liksom hadde sett dem flere ganger før. Det var kjente ansikter. Men vi var ikke i min hjemby i det hele tatt, så ingenting skulle tilsi at jeg kunne kjenne ansiktene på disse menneskene. Hva var det? Det gikk over etterhvert. Kan det ha noe å si at jeg er relativt nyoperert og tar smertestillende? 0 Siter
rose23 Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Jeg synes jeg ser kjente mennesker over alt... Ofte hilser og smiler folk, men det står fullstendig stille når jeg skal prøve å huske hvem de er. Ekstra svett blir jeg når de begynner å snakke. Opplevelsen din høres merkelig ut ja, men en kan tenke så mye rart her i verden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.