Gjest Prøver å holde ut Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Jeg har PTSD og sansynligvis depresjon i bunn. Det er kun et par måneder siden jeg har funnet ut at verden faktisk ikke har gått helt av hengslene. "ojsann..verden er jo akkurat slik den alltid har vært" Hæ??-følelse. Jeg står visst ikke i fare for å bli drept selv om jeg eksponeres for verden igjen. Det var nytt for meg. Har fremdeles svær hukommelsesvikt, men jeg greier å huske hva som skjedde i går. Selv om mange detaljer er helt vekke...som det ellers ville vært normalt å huske. Jeg er ikke lenger hypersensitiv det vil si jeg tåler å se/høre om vonde ting uten at jeg springer og gjemmer meg og blir liggende i fosterstilling. Men hvordan er tidsperspektivet på dette ? Hvor lang tid kan man forvente at det tar før jeg er meg selv igjen ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Hva er "deg selv", på hvilke områder er du ikke der, og hvor langt derfra er du? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.