Gjest Mattiasen Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 Har nå fått brev om at jeg skal til utredning på DPS. Men er det noen som vet hvordan dette foregår? Er det liksom psykopati-tester og personlighetstester og mye rart, eller er det bare en samtale? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 Det bør være strukturert utspørring om de har et minimum av faglighet. 0 Siter
Gjest Svosj Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 Du må fortelle om deg selv og din barndom. Du må også svare på en en tre-fire hefter med spørsmål som "enig, litt enig, litt uenig, uenig". Det blir også foretatt et intervju, eller to. 0 Siter
Gjest Mattiasen Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 OK, er det omfattende greier liksom,sånn flere dager? Eller som en vanlig time på tre kvarter eller noe? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 OK, er det omfattende greier liksom,sånn flere dager? Eller som en vanlig time på tre kvarter eller noe? 1-3 konsultasjoner- Det avhenger pasienten og av behandlers erfarenhet. 0 Siter
Gjest Mattiasen Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Det bør være strukturert utspørring om de har et minimum av faglighet. OK, tror du det er sannsynlig at de vel ta en HCR-20 og SCID-1 test på meg? 0 Siter
Gjest Men hva vet vell jeg... Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 OK, tror du det er sannsynlig at de vel ta en HCR-20 og SCID-1 test på meg? Jøss. Til å være uvitende om temaet vet du hva testene heter og slik du fremstiller det hva de brukes til... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.