Gå til innhold

seroquel

Gjest Håp for meg og

Anbefalte innlegg

Gjest Håp for meg og
Skrevet

Noen her som har god erfaring med seroquel?

Gleder meg til jeg får i morgen :)

Er det bra mot angst og turbotanker?

Skrevet

Jeg vil absolutt si ja. For meg har det unormale tankespinnet blitt bedre, og jeg blir generelt roligere av det.

Dersom jeg får en hypomani og de øker dosen på Seroquel, lander jeg mye raskere. Etter hvert kan da dosen reduseres ned til det man opprinnelig tok - men dette gjelder for bipolar lidelse. Andre doseringer for andre problemer.

Det vil nok ta noe tid før du merker effekt. Sannsynligvis blir du litt trøtt i opptrappingsfasen.

Gjest Håp for meg og
Skrevet

Jeg vil absolutt si ja. For meg har det unormale tankespinnet blitt bedre, og jeg blir generelt roligere av det.

Dersom jeg får en hypomani og de øker dosen på Seroquel, lander jeg mye raskere. Etter hvert kan da dosen reduseres ned til det man opprinnelig tok - men dette gjelder for bipolar lidelse. Andre doseringer for andre problemer.

Det vil nok ta noe tid før du merker effekt. Sannsynligvis blir du litt trøtt i opptrappingsfasen.

Supert :)

Jeg vil bli trøtt.

Gjest Håp for meg og
Skrevet

Jeg har hatt en fe'menal god respons på seroquel.

Dette lover godt ;)

Gjest Lilly875
Skrevet

Supert :)

Jeg vil bli trøtt.

Jeg tar 400 g om kvelden.. sover, som en stein.. :) Kan ikke ta på dagtid for da svimer man av... Noen sier det er bare i begynnelsen men jeg har brukt dette i et år nå og sover enda like mye og godt.. Det føles som himmelrike :)

Gjest Håp for meg og?
Skrevet

Jeg tar 400 g om kvelden.. sover, som en stein.. :) Kan ikke ta på dagtid for da svimer man av... Noen sier det er bare i begynnelsen men jeg har brukt dette i et år nå og sover enda like mye og godt.. Det føles som himmelrike :)

Oi, det var en høy dose. Virker de ikke med en gang?

Jeg var utrolig kreativ i går, tegnet mange bilder (noe jeg ikke har gjort på år), utrolig masse tanker og energi i meg. Det var så herlig, at jeg skal prøve meg i dag og. Var usikker på om jeg trengte medisinen, men en bør jo sove godt. Så mens hele meg gjorde motstand, tok jeg en...fortsatt å tegne til det begynte å bli utydelig. La meg da.

Det var så uvant, lenge siden jeg har tatt medisiner. Vet ikke om det er placebo jeg, men mens bildene rullet i hodet mitt, og tankene surret om universets mening med livet var det "stopp". Slokna jeg, og det var himmelsk. Kanskje jeg endelig har funnet noe, som er like bra som benzo.

Eller kanskje jeg bare var utmattet etter full musikk, og å tegne. Var godt å sove en hel natt, var ikke på do engang. Men kan jo ikke ta dette om dagen?

Skal ta ved behov jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...