Gå til innhold

Til den det måtte gjelde...


Frøken Pryd

Anbefalte innlegg

Minstemann kom til verden 24. oktober, etter en lang fødsel og litt drama i etterkant. Livet som tobarnsmor er hektisk, særlig når det bare er drøye 15 mnd mellom dem, så heldigvis har de en pappa som stiller opp og er superflink.

Minien er drøye 5 uker, har kolikk-tendenser og er ganske urolig til tider. Dette gjør jo at vi forløpig må være to sammen med barna, for begge krever jo sitt - så det blir ikke tid til noe alenetid akkurat. Men - det går seg nok til. Jeg begynner å bli vant til å kun sove max 2 timer i strekk før det er mating, raping,bleieskift osv. og føler jeg går i en evig trøtthetsdøs.

Men - selvom det er slitsomt - er det masse kos også, og jeg har fått to nydelige perfekte barn.

I år skal vi ha julen her, og blir 11 til bords, inkl. 4 barn. Jeg har heldigvis delegert bort en del av maten, slik at vi sitter igjen med tilbehøret og pyntingen. Og jeg gleder meg, selvom det kan bli litt stress på forhånd.

Når ting roer seg litt i heimen, kommer jeg nok til å surre litt her inne igjen - skravle litt med gamle og nye kjente. Det gleder jeg meg til.

Håper alle har det bra - ønsker alle en fin førjulstid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Gratulerer!!

Etter en tid begynner en å glemme hvor slitsom denne første perioden med to (for ikke å snakke om fler) er! Og etterhvert kan man legge inn innlegg her på DOL om hvor rolig og koselig det var å være hjemme i permisjon ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, og se frem til masse koselige stunder med barna :-)

Ja, den første tiden er slitsom, men du kommer garantert til å savne den når den er over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny baby, frøken Pryd og ha en riktig god jul med familien din.

Takk Dorthe,

håper du får en fin jul du også :) Og en strålende førjulstid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!

Etter en tid begynner en å glemme hvor slitsom denne første perioden med to (for ikke å snakke om fler) er! Og etterhvert kan man legge inn innlegg her på DOL om hvor rolig og koselig det var å være hjemme i permisjon ;)).

Takk!!

Jeg regner med jeg kommer til å glemme etterhvert ja. Har allrede glemt mye ifht eldstemann, og blir påmint ting fra andre.

Og - jeg vet at når de første månedene er over og kolikken har gitt seg, kommer jeg sikkert til å glemme det ganske fort - og bare tenke på alt som var kos. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, og se frem til masse koselige stunder med barna :-)

Ja, den første tiden er slitsom, men du kommer garantert til å savne den når den er over...

Takker :)

Jeg koser meg heldigvis masse med barna nå også - selvom det er slitsomt og jeg mangler søvn. Men jeg vet jo at det blir bedre etterhvert også - og at jeg sikkert kommer til å savne denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...